۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷

کلانی: پرسپولیس به افتخاراتی رسید که کمتر تیمی در دنیا می تواند تکرارش کند/ امسال دوم هم شویم اتفاقی نمی افتد/ اعتراف می کنم درمورد درویش اشتباه کردم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، حسین کلانی پیشکسوت پرسپولیس و تیم ملی درباره وضعیت تیم ملی ایران و پرسپولیس نظرات جالبی دارد. حرف های تازه کلانی را در ادامه بخوانید: *تیم ملی در خانه حریف و در یک ورزشگاه پُر از تماشاگر مقابل کره...

نقل و انتقالات پرسپولیس | رقم نهائی قرارداد پرسولیس با این ستاره ملی پوش + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، حسین کلانی پیشکسوت پرسپولیس و تیم ملی درباره وضعیت تیم ملی ایران و پرسپولیس نظرات جالبی دارد. حرف های تازه کلانی را در ادامه بخوانید:

*تیم ملی در خانه حریف و در یک ورزشگاه پُر از تماشاگر مقابل کره قرار گرفت که هیچ هواداری آنجا نداشت. اگر دو تیم در شرایط برابر و طبیعی مقابل هم قرار می‌گرفتند، ایران شکست نمی‌خورد. ان‌شاءالله تیم ملی در بازی بعدی بتواند لبنان را شکست بدهد و صدرنشین گروه A شود. فوتبال یک روز ناراحتی دارد و یک روز خوشحالی؛ یک روز باخت هست و یک روز برد. بچه‌ها در سئول با جان و دل بازی کردند.

*درست نیست که پس از یک باخت به دنبال تعویض مربی باشیم. به هر حال این‌همه پیروزی رقم خورده و این اولین شکست تیم ملی با اسکوچیچ است. اگر مربی را با اولین شکست تغییر بدهیم، می‌شویم مانند فوتبال عرب‌ها و این اصلاً درست نیست. کره جنوبی مقابل ایران خوب بازی کرد و برد؛ در تیم ما هم کسی کم‌کاری نکرد.

*کارشناسان نظرات متفاوتی در این خصوص دارند و شاهد دیدگاه‌های مختلفی در این زمینه هستیم، ضمن اینکه من کلاً مخالف مربی خارجی هستم و ترجیح می‌دهم از مربی ایرانی استفاده کنیم. مربی داخلی بهتر با بازیکنان ارتباط برقرار می‌کند؛ آن هم در تیمی که ۶۰ درصد با احساسش بازی می‌کند.

پرسپولیس قهرمان می‌شود، اما اگر دوم هم شود، اتفاق خاصی نیفتاده است. این تیم در پنج سال گذشته به افتخاراتی رسیده که کمتر تیمی در دنیا به آن دست یافته است. قهرمانی در پنج سال متوالی کاری نیست که مشابه زیادی داشته باشد. فوتبال هم رشته‌ای نیست که یک تیم در آن به‌راحتی بتواند قهرمانی‌های خود را تکرار کند. پرسپولیس کار بزرگی کرده و امسال هم می‌تواند قهرمان شود. به نظرم همه اعضای تیم پرسپولیس فداکاری می‌کنند.

*یحیی گل‌محمدی یکی از بهترین مربیان فوتبال کشور و حتی دنیاست و چیزی از خوب‌های دنیا کم ندارد. کادر فنی پرسپولیس یکدست است و همبستگی خوبی دارد. پس از سال‌ها استفاده از مربیان خارجی که جدایی آنها مشکلاتی برای ما ایجاد کرد، این کادر توانسته عملکرد خوبی ارائه و خودش را اثبات کند. گل‌محمدی به‌خاطر مسئولیت سرمربیگری و نیز به‌خاطر پرسپولیسی بودن خود، احساس مسئولیت زیادی دارد.

*گل‌محمدی هم یک انسان است و هر کسی با احساسات انسانی گاهی کم می‌آورد. کسی به اندازه گل‌محمدی و دستیارانش بر مسائل فنی تیم احاطه ندارد و همه پیشکسوتان از آنها حمایت می‌کنند. مربیان پرسپولیس زحمت می‌کشند و ما نمی‌دانیم آنها چه شرایطی دارند. من خودم انتقاداتی نسبت به انتخاب درویش به‌عنوان مدیرعاملی پرسپولیس و بدون سابقه بودن او داشتم، اما او برای باشگاه تلاش می‌کند. آدم نباید زود قضاوت کند و من در این باره اشتباه کردم.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار