۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷

کشمکش عجیب باشگاه بارسلونا با ستاره‌اش/ امضاکنندگان قرارداد مجرم هستند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،کشمکش عجیب باشگاه بارسلونا با ستاره‌اش/ امضاکنندگان قرارداد مجرم هستند!. فرنکی دی‌یونگ که تا سال ۲۰۲۶ با بارسلونا قرارداد دارد، همچنان آینده حرفه‌ای‌اش در هاله‌ای از ابهام است، این در حالی است که گ...

کشمکش عجیب باشگاه بارسلونا با ستاره‌اش/ امضاکنندگان قرارداد مجرم هستند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،کشمکش عجیب باشگاه بارسلونا با ستاره‌اش/ امضاکنندگان قرارداد مجرم هستند!. فرنکی دی‌یونگ که تا سال ۲۰۲۶ با بارسلونا قرارداد دارد، همچنان آینده حرفه‌ای‌اش در هاله‌ای از ابهام است، این در حالی است که گفته می‌شود باشگاه بارسلونا به دنبال فروش او است و منچستریونایتد مشتری اصلی‌اش است. پیش از این رسانه‌های مختلف انگلیسی و اسپانیایی از توافق دو باشگاه بارسلونا و منچستریونایتد برای انتقال این هافبک ۲۵ ساله به جمع شیاطین سرخ در ازای بسته‌ای ۸۵ میلیون یورویی خبر داده بودند، اما این هافبک هلندی همچنان مصرانه به دنبال ماندن در بارسا است.

پایگاه خبری «اتلتیک» انگلیس در تازه‌ترین مورد با انتشار گزارش مفصلی مدعی شد؛ مدیران باشگاه بارسلونا به فرنکی دی‌یونگ گفته‌اند که می‌خواهند قرارداد فعلی او را فسخ کنند و مفاد قرارداد را به وضعیت قبلی‌اش (به وضعیت پیش از تمدید قراردادش در سال ۲۰۲۰) بازگردانند، با این ادعا که امتیازهایی که هیئت مدیره قبلی باشگاه به او داده، تخلف بوده و زمینه را برای پیگرد قانونی علیه افراد دخیل فراهم می‌کند.

طبق این گزارش؛ باشگاه بارسلونا با مشکلات مالی جدی دست و پنجه نرم می‌کند و یکی از راه‌هایی که برای بهبود اوضاع اقتصادی‌اش در نظر دارد، فروش دی‌یونگ یا توافق با او برسر حقوق معوقی است که به فرنکی بدهکار است. تاکنون هیچ نشانه‌ای از سازش بین این هافبک ۲۵ ساله و مدیران باشگاه بارسلونا دیده نشده است.

در ادامه گزارش «اتلتیک» آمده است؛ همانطور که در تاریخ ۱۴ جولای (۲۳ تیر) گزارش شد، پیشنهاد باشگاه منچستریونایتد برای جذب دی‌یونگ از جانب بارسلونا پذیرفته شد، اما مسائل مربوط به این بازیکن از جمله موضوع دستمزد معوقه وی و اینکه آیا او می‌خواهد به من‌یونایتد برود یا خیر، حل نشده باقی ماند.

به گفته منابعی در اسپانیا، بارسلونا در تاریخ ۱۵ جولای (۲۴ تیر) به دی‌یونگ نامه‌ای رسمی ارسال می‌کند و در آن مدعی می‌شود که شواهدی مبنی بر اقدامات مجرمانه از جانب طرفینی که تمدید قرارداد او را در تاریخ ۲۰ اکتبر ۲۰۲۰ امضا کرده‌اند، یافته است.

این تمدید قرارداد دو ساله بود و این بازیکن خود را تا سال ۲۰۲۶ به کاتالان‌ها متعهد کرد که طبق گزارش‌ها دستمزد او را برای فصول ۲۱-۲۰۲۰ و ۲۲-۲۰۲۱ کاهش داد و رقم ۱۸ میلیون یورو (۱۵.۲ میلیون پوند/ ۱۸.۳ میلیون دلار) روی دستمزد او در مجموع چهار فصل بعدی اضافه شد.

تمدید قرارداد دیونگ در آن زمان همراه با تمدید سه بازیکن دیگر بارسلونا یعنی جرارد پیکه، مارک آندره تِراِشتگن و کلمان لانگله اعلام شد و این یکی از تصمیمات نهایی جوسپ ماریا بارتومئو رئیس وقت بارسلونا پیش از کناره‌گیری او و کل اعضای هیئت مدیره آن زمان باشگاه بارسلونا از سمت‌های خود بود.

گمان می‌رود نامه‌ای که ماه گذشته به دی‌یونگ ارسال شد، به اطلاع این هافبک هلندی رسانده‌اند که باشگاه بارسلونا فکر می‌کند در موقعیتی است که می‌تواند پرونده‌های کیفری را در این مورد باز کند تا مشخص شود که در رابطه با امضای قرارداد او چه اتفاقی افتاده است و مشخص شود که مسئولیت این تخلف برعهده چه کسی است.

اعتقاد بر این است که بارسلونا به دنبال فسخ قرارداد فعلی دی‌یونگ و ادامه همکاری با او با همان شرایط مشابه هنگام پیوستنش از آژاکس با بارسلونا در ماه ژانویه ۲۰۱۹ است.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار