۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶

کشف ۲ میلیارد تومانی داروی قاچاق

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از کشف ۲۴ هزار و ۷۸۹ عدد داروی قاچاق خبر داد. سرهنگ ولی پور گودرزی در تشریح جزئیات خب...

کشف ۲ میلیارد تومانی داروی قاچاق

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از کشف ۲۴ هزار و ۷۸۹ عدد داروی قاچاق خبر داد.

سرهنگ ولی پور گودرزی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت فردی در زمینه خرید و فروش داروهای قاچاق در غرب تهران مطلع و تحقیقات تخصصی خود را در این زمینه آغاز کردند.

وی افزود: در ادامه تحقیقات ماموران محل دپوی داروهای قاچاق را در منزل مسکونی متهم در محدوده بلوار فردوس شناسایی کرده و با هماهنگی قضائی تیمی از کارآگاهان به آنجا اعزام شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به کشف مقادیر فراوانی داروی قاچاق از محل مسکونی متهم، خاطرنشان کرد: متهم در پی‌جوئی های اولیه به دپوی مقادیر دیگری از داروهای قاچاق در محل شرکتش اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه در مجموع ۲۴ هزار و ۷۸۹ عدد داروی قاچاق کشف شد خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش داروهای مکشوفه را بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار