۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳

کشف ۲۵ کیلو هروئین از خودروی قاچاقچیان/ دستگیری ۲ سوداگر مرگ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران  از کشف ۲۵ کیلو و ۱۰۰گرم هروئین از یک دستگاه خودروی سواری در عملیات تعقیب و گریز پلیس خبر داد. سرهنگ حسنوند در تشریح جزییات خبر فوق اظهار ...

کشف ۲۵ کیلو هروئین از خودروی قاچاقچیان/ دستگیری ۲ سوداگر مرگ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران  از کشف ۲۵ کیلو و ۱۰۰گرم هروئین از یک دستگاه خودروی سواری در عملیات تعقیب و گریز پلیس خبر داد.

سرهنگ حسنوند در تشریح جزییات خبر فوق اظهار داشت: در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ ماموران این پلیس مطلع شدند که اعضای یک باند حرفه‌ای با تهیه مواد مخدر و جاساز کردن آن در خودرو، محموله های مواد مخدر را به شهر تهران انتقال می دهند که به جهت حساسیت و اهمیت موضوع مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران متوجه شدند قاچاقچیان قصد دارند مقادیر قابل توجهی هروئین را با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری به تهران اتقال دهند، لذا رصد لحظه به لحظه فعالیت های اعضای باند ادامه یافت تا اینکه مشخص شد خودروی مذکور در حال حرکت در یکی از محورهای مواصلاتی شهر تهران است و متهمان قصد دارند تا مواد مخدر را پس از انتقال به پایتخت در بین مشتریان خود توزیع کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران اضافه کرد: به دنبال این موضوع بلافاصله مامورین پس از توجیه و ابلاغ آموزش های لازم با تجهیزات کامل به محورهای مواصلاتی منتهی به تهران اعزام شده و پس از ساعت ها رصد و پایش نامحسوس خودروهای عبوری خودروی مورد نظر را رویت کرده و دستور توقف به راننده خودرو دادند.

وی تصریح کرد: با اخذ دستور قضائی خودروی متهمان متوقف و در بررسی های بیشتر از خودرو مقدار ۲۵کیلو و ۱۰۰گرم هروئین که به صورت حرفه ای در داخل خودرو جاسازی شده بود،کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با بیان اینکه در این رابطه ۲ سوداگر مرگ دستگیر شدند، اظهار داشت: متهمان پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار