۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱

کشف سلاح شکاری غیر مجاز در تهران

سرهنگ "سعید راستی" گفت: در رصد‌های فضای مجازی مأموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی متوجه شدند که مدیر کانالی در شبکه‌های اجتماعی به تبلیغ فروش سلاح و مهمات شکاری غیرمجاز می‌پردازد. وی افزود: هویت و مخفیگاه متهم شناسایی و با هماه...

کشف سلاح شکاری غیر مجاز در تهران

سرهنگ "سعید راستی" گفت: در رصد‌های فضای مجازی مأموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی متوجه شدند که مدیر کانالی در شبکه‌های اجتماعی به تبلیغ فروش سلاح و مهمات شکاری غیرمجاز می‌پردازد.

وی افزود: هویت و مخفیگاه متهم شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی، تیمی از ماموران به مخفیگاه متهم در محدوده افسریه اعزام و در بررسی‌های بیشتر از آن مکان دو قبضه سلاح شکاری به همراه دو هزار ساچمه کشف کردند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و به همراه اموال مکشوفه به پلیس امنیت انتقال یافت، اظهار کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی به جرم ارتکابی اعتراف و برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان هرگونه گزارش و خبر در خصوص فعالیت مجرمان امنیتی و انتظامی که به هر نحو ممکن جان و مال آن‌ها را به مخاطره می‌اندازد را از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند تا در اسرع وقت اقدام لازم انجام پذیرد.

افکار

مطالب مرتبط