۰۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴

کشتی گیر ۷۹ کیلویی ایران:طرفدار استقلال هستم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،کشتی گیر ۷۹ کیلویی ایران:طرفدار استقلال هستم. محمدهادی ساروی درباره حضور در مسابقات جهانی گفت: سختی ها و فشارها را در اردوهای تیم ملی برای کسب مدالی خوشرنگ و شادی دل مردم ایران تحمل می‌کنیم. یک است...

کشتی گیر ۷۹ کیلویی ایران:طرفدار استقلال هستم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،کشتی گیر ۷۹ کیلویی ایران:طرفدار استقلال هستم. محمدهادی ساروی درباره حضور در مسابقات جهانی گفت: سختی ها و فشارها را در اردوهای تیم ملی برای کسب مدالی خوشرنگ و شادی دل مردم ایران تحمل می‌کنیم.

یک استقلالی هستم ولی به سرخپوشان هم علاقه دارم/ برای آینده‌ام بعداً تصمیم می‌گیرم

خبورزشی نوشت: محمدهادی ساروی ملی پوش کشتی فرنگی کشورمان در رقابت های جهانی صربستان درباره خودش و برنامه هایش گفت: اهل آمل هستم و ۲۴ سال سن دارم، کشتی را نیز زیر نظر حسن حسین زاده از مربیان سازنده و مطرح مازندران آغاز کرده‌ام.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در خانواده‌ای ورزشی بودیم و حتی برادرم مهدی والیبال را تا مقطعی حرفه ای ادامه داد، تصمیم گرفتم پیگیر ورزش به صورت حرفه ای و در بعد قهرمانی آن شوم.

ساروی درباره رابطه خود با سایر کشتی گیران در اردو گفت: ما همه جزو یک تیم و با هم همدل و یکدل هستیم، اما به خاطر آشنایی های قبلی با برخی از کشتی گیران صمیمیت بیشتری وجود دارد. من با ناصر علیزاده و امیرحسین حاجی پور راحت تر هستم.

نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص شگردش در کشتی گفت: در سرپا بیشتر به دنبال کمرگیری و دست تو هستم و در خاک هم معمولا بارانداز اجرا می‌کنم.

وی درباره اینکه به غیر از کشتی به چه ورزش دیگری علاقه دارد گفت: فوتبال را خیلی دوست دارم و یک استقلالی هستم. اما علاقه خاصی هم به تیم نساجی مازندران دارم.

ساروی در مورد اینکه در اوقات فراغت چه می کند، تصریح کرد: مطالعه را بسیار دوست دارم و علاقه‌مند به خواندن مطالب علمی هستیم اما سرگرمی ها و تفریحاتی نیز در کمپ تیم های ملی مهیا شده و از آنها نیز استفاده می کنم.

وی درباره رنگ مورده علاقه اش و اینکه با چه دوبنده ای دوست دارد کشتی بگیرد گفت: رنگ مشکی را دوست دارم و دوست دارم با دوبنده آبی به مصاف حریفان بروم.

 

ملی پوش کشورمان در مورد اینکه هدفش در آینده چیست گفت: در مقطع کارشناسی ارشد تربیت بدنی تحصیل می کنم و فعلا به فکر افتخارآفرینی و کسب مدال در کشتی هستم، اما دوست دارم تحصیلم را ادامه دهم و تصمیم گیری برای آینده را برای بعد گذاشته ام.

ساروی در مورد شرایط تمرینی گفت: تمرینات پرفشار و سختی را پشت سر می گذاریم، از طرفی فشارهای اردو از جمله دوری از خانواده و شرایط قرنطینه و فضای خسته کننده نیز بر ما تأثیر می گذارد اما وقتی جواب زحمت های خود را با یک مدال خوشرنگ می گیریم تمامی این خستگی ها از تنمان در می آید.

دارنده مدال برنز المپیک و طلای جهان در مورد هدفش در کشتی اظهار داشت: هدفم در کشتی این است که تا جایی که می توانم و شرایط اجازه دهد برای کشورم افتخارآفرینی کنم و پرچم ایران عزیز را در میادین مختلف جهانی به اهتزاز در بیاورم.

فرنگی کار مازندرانی در پایان خاطرنشان کرد: همه کشتی گیران تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند و کادر فنی و فدراسیون نیز نهایت تلاش خود را کرده‌اند. امیدوارم با توکل بر خدا و دعای خیر مردم حاصل این تلاش ها کسب مدال های خوشرنگ و عنوان قهرمانی در رقابت های جهانی صربستان باشد.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط