۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱

کری سنگین پیشکسوت پرسپولیس؛ استقلالی‌ها در شوتبال هم جامی نگرفته‌اند

مرتضی فنونی‌زاده، پیشکسوت پرسپولیس گفت: کاش استقلالی‌ها اول به مراحل حذفی لیگ قهرمانان صعود کنند و سپس کل‌کل کنند. خبرورزشی – تیم فوتبال پرسپولیس با کسب سه برد قاطع در گروه E رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا چهره یک مدعی را از خود در منط...

کری سنگین پیشکسوت پرسپولیس؛ استقلالی‌ها در شوتبال هم جامی نگرفته‌اند

مرتضی فنونی‌زاده، پیشکسوت پرسپولیس گفت: کاش استقلالی‌ها اول به مراحل حذفی لیگ قهرمانان صعود کنند و سپس کل‌کل کنند.

کری سنگین پیشکسوت پرسپولیس؛ استقلالی‌ها در شوتبال هم جامی نگرفته‌اند

خبرورزشی – تیم فوتبال پرسپولیس با کسب سه برد قاطع در گروه E رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا چهره یک مدعی را از خود در منطقه غرب قاره بزرگ به نمایش گذاشت.

مرتضی فنونی‌زاده مدافع اسبق تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره شرایط این روزهای پرسپولیس و مدعی بودن این تیم حرف‌های جالبی را بیان کرده که در زیر می‌خوانید:

پرسپولیس با سه برد صدر نشین گروهش در لیگ قهرمانان آسیا شد؟
بله تیم گل‌محمدی نشان داد که بازی آسیا برنامه‌ریزی کرده بود و توانست با سه برد قاطع صدرنشین شود. البته دور برگشت این بازی‌ها مونده و باید بگم که دور برگشت کمی بازی‌ها سخت‌تر خواهد شد. در حال حاضر سرخپوشان هر ۳ روز بازی می‌کنند و فکر میکنم شرایط کمی سخت است.

بازی با گوا هند را چطور ارزیابی می‌کنید؟
این بازی یکی از سخت‌ترین بازی‌های پرسپولیس بود. این تیم هندی ناشناخته بود و شاید باید گفت از هر دو تیم الریان قطر و الوحده نیز قدرتمند تر نشان داد. ولی خب متاسفانه نقطه تاریک هم داشتیم.

چه نطقه تاریکی؟
این بازی باز هم نقطه ضعف تیم را نشان داد و مشخص شد که از یه نقطه دو گل مثل هم در دو بازی گذشته دریافت کردیم. سرخپوشان روی ضربات ایستگاهی دو گل بد خورد روی تاکتیکی که روی دروازه حریف نقطه قوت تیم بود ولی الان همون تاکتیک در خط دفاع تبدیل به نقطه ضعف شده است.

در خط حمله چطور مشکلی نیست؟
خب پرسپولیس در خط حمله موقعیت‌های خوبی را بدست می‌آورد ولی باید قدر این فرصت‌ها را بداند. وقتی تیمی حدود ۸ فرصت گلزنی ایجاد می‌کند باید حداقل ۴ تا از این موقعیت‌ها تبدیل به گل شود.

مصاحبه برادرتان هم خواندید؟
بله بهش گفتم کل کل نکنه و فقط در مورد استقلال صحبت کند. بهر حال من آرزو دارم استقلال و دیگر نمایندگان کشورمان نیز در آسیا موفق ظاهر شوند چرا که هر زمان تیم‌های ما در آسیا درخشان باشند به سود فوتبال ملی است.

منظورمان این بود که گفته پرسپولیس یلخی پیروز می‌شود؟
خب. چی بگم؟ یعنی سرخپوشان با بازی یلخی ۴ سال اخیر قهرمان لیگ برتر شده و دو بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده است.به نظر من اول باید صبر کرد ببینیم استقلال صعود خواهد کرد؟ بعد کری را آغاز کنیم. اصلا استقلال در چند سال اخیر چه جامی‌کسب کرده است ؟ شاید آبی پوشان شوت بال بازی می‌کنند تا فوتبال ، البته بعید می‌دانم وگرنه حداقل در ۳ سال اخیر یه جام می‌گرفتند!

با این حساب پرسپولیس صعود خواهد کرد؟
-بله صد درصد ، این تیم با ۶ پیروزی و ۱۸ امتیاز صعود خواهد کرد و دوباره هم فینالیست آسیا خواهد شد. صعود از گروه که برای سرخپوشان مثل آب خوردن است. اون موقع استقلالی‌ها اگر به مراحل یک چهارم یا نیمه نهایی صعود کردند، کل کل کنند تا ببینیم کت تن چه کسی است!

منبع: خبرورزشیخبر ورزشی

مطالب مرتبط