۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱

کریم باقری از خجالت بازیکنان تیم ملی درآمد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، کریم باقری از خجالت بازیکنان تیم ملی درآمد. مشروح گفت‌وگوی کریم باقری را در این صفحه بخوانید. در تیم ملی فعالیت نمی‌کنم من کلاً از کادر فنی تیم ملی بیرون آمده‌ام و در پرس...

باشگاه استقلال | شاه ماهی استقلال جایگزین کریم باقری شد / اجورلو با چهره معروف بست اما نظرش عوض شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، کریم باقری از خجالت بازیکنان تیم ملی درآمد. مشروح گفت‌وگوی کریم باقری را در این صفحه بخوانید.

در تیم ملی فعالیت نمی‌کنم

من کلاً از کادر فنی تیم ملی بیرون آمده‌ام و در پرسپولیس فعالیت می‌کنم. نیمی از مطالباتم از زمان مربیگری در کادر فنی تیم ملی باقی مانده است.

انتخاب مربی تیم ملی به بازیکن چه ربطی دارد؟

متأسفانه وضعیت خیلی عجیبی برای فوتبال ما پیش آمده و اتفاقاتی رخ داده که واقعاً می‌مانیم باعث و بانی آن دقیقاً چه کسانی هستند. ظاهراً در فدراسیون و فوتبال ملی ما چند دستگی به وجود آمده و مدیریت خوب هم این وسط گم شده است. به همین دلیل نمی‌دانیم چه کسی بانی این مسائل هست و چه کسی مسئول است .من نمی‌دانم کلاً به بازیکن چه ربطی دارد مربی چه کسی باشد؟

با این وضع چرا باید صعود کنیم؟

این مسأله‌ای است که نشان می‌دهد فدراسیون فوتبال ما روی هواست. مسئولان متأسفانه به هیچ وجه قاطعانه حرف نمی‌زنند و نشانه‌ای از قاطعیت در صحبت مسئولان وجود ندارد تا قاطعانه جواب خیلی از مسائل داده شود. به همین دلیل است که شایعه‌های زیادی در خصوص سرمربی تیم ملی به وجود می‌آید و حواشی در تیم ملی ما بیداد می‌کند. با این فوتبال و مسائلی که در آن وجود دارد و عواملی که برای موفقیت وجود دارد و ما نداریم چرا ما باید از گروهمان صعود کنیم؟ بابت کدام تدارکات و بازی‌های قوی تدارکاتی که داشتیم باید از گروه‌مان از جام جهانی صعود کنیم؟ و به نظرم همین که به جام جهانی صعود می‌کنیم و دورهمی بالا می‌رویم و در جام جهانی شرکت می‌کنیم کفایت می‌کند. مسئولان فدراسیون و فوتبال ما فقط در جام جهانی حاضر شوند و فیلم و عکس‌هایشان را بگیرند تمام است و همه مسائل هم برای ما کفایت می‌کند. در این بین چندی دیگر انتخابات فدراسیون هم برگزار می‌شود و در فوتبال ما هم معمولاً هر کسی زرنگ‌تر است در آب گل‌آلود برای خودش ماهی می‌گیرد و کارها را پیش می‌برد.

نظر من در مورد سرمربی تیم ملی مهم نیست!

نظر شخصی من مهم نیست و در این بین امثال من چه نظر بدهند، چه نظر ندهند، چیزی تغییر نمی‌کند چون صحبت‌ها و نظرات در فوتبال ما به یکباره داده می‌شود و در دقیقه نود هم تصمیمات گرفته می‌شود.

کسی در فدراسیون نیست بقیه را سرجای‌شان بنشاند

مهم این است که دوستان پشت پرده چه تصمیمی بگیرند. حالا تصمیم اصولی باشد یا غیر اصولی هم خیلی مهم نیست. اصلاً برای من خیلی عجیب و غیر قابل باور است. مگر می‌شود داخل فدراسیون ما این همه هرج و مرج باشد. همه در این فدراسیون و فوتبال در مورد سرمربی حرف می‌زنند. در فدراسیون باید یک مسئول و یک مدیر قاطع وجود داشته باشد که حرفش اتمام حجت باشد و به قول خودمانی حرفش، حرف باشد و کسی نتواند روی حرف آن مدیر و مسئول حرف بزند اما در فدراسیون خودمان چنین شخصی را ندیدیم که همه را سر جای خودش بنشاند. مدیری که به معاونش بگوید حرف نزن و به بازیکن هم اجازه ندهد که در رابطه با سرمربی اصلاً حرف بزند چه برسد به اینکه بخواهد با مربی کار کند یا نکند. بازیکن باید سرش را پایین بیندازد و تمرینش را انجام دهد.هر مربی جدیدی بخواهد بیاید مسئولان فدراسیون می‌گویند پول نداریم و جالب اینکه در چنین شرایطی دنبال تغییر مربی هستند.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار