۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷

کریمی: گل محمدی به دنبال شلوغ کاری کنار زمین بود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،حجت کریمی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره تساوی در بازی حساس دربی گفت: بازی خوبی بود و دو طرف برای پیروزی تلاش می‌کردند. استقلال مطمئنا با هدف وارد مسابقه شده بود که برنده بازی باشد ولی همین ...

کریمی: گل محمدی به دنبال شلوغ کاری کنار زمین بود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،حجت کریمی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره تساوی در بازی حساس دربی گفت: بازی خوبی بود و دو طرف برای پیروزی تلاش می‌کردند. استقلال مطمئنا با هدف وارد مسابقه شده بود که برنده بازی باشد ولی همین یک امتیازی هم به دست آمد شانس قهرمانی تیم را افزایش داد و فکر نمی‌کنم جایی برای شک و شبهه باقی بماند که این تیم چه اندازه پتانسیل و توانایی قهرمانی دارد.

او درمورد اعتراض پرسپولیسی‌ها به داوری مسابقه گفت: چه اعتراضی واقعا می‌تواند وجود داشته باشد؟ اگر اعتراضی هم باشد ما باید معترض باشیم نه تیم حریف. حرکت سرمربی تیم حریف واقعا زشت بود که به سمت داور رفت و به او حمله کرد.

کریمی اضافه کرد: وقتی هواداران داخل استادیوم هستند واقعا جای چنین حرکاتی نیست که غیرحرفه‌ای به سمت داور مسابقه حمله کنید. این ماجرا به بازی جو منفی داد و این کاملا نشان داد که چه سرمربی‌ای کنار زمین دنبال شلوغ کاری است و لزومی نداشت که بخواهد چنین جوی بدهد. من کارشناس داوری نیستم ولی بازی را که نگاه کردم اشتباه تاثیرگذاری در روند مسابقه نداشت.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره حضور تماشاگران در این بازی عنوان کرد: بله بسیار اتفاق خوبی بود و در این سرمایی که وجود داشت جانانه استقلال را تشویق کردند. امیدوارم که تماشاگران بتوانند برای همه مسابقات به ورزشگاه بیایند و اعضای تیم از حضور آنها دلگرمی بگیرند. از آقای مددی به عنوان مدیریت مجموعه ورزشی هم باید تشکر کرد که پس از دو سال بالاخره موجب شدند تا بازی دربی با حضور تماشاگران برگزار شود.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط