۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱

کردها جشن پیروزی گرفتند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، جلال اصغری رئیس ستاد انتخابات شورای ائتلاف کردستان روز سه شنبه در این مراسم اظهار کرد: همه مردم دنبال تغییر بودند و فردی سکان دار این تغییر شده که کارنامه موفقی در مقابله با فساد و تبعیض دارد. وی ...

کردها جشن پیروزی گرفتند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، جلال اصغری رئیس ستاد انتخابات شورای ائتلاف کردستان روز سه شنبه در این مراسم اظهار کرد: همه مردم دنبال تغییر بودند و فردی سکان دار این تغییر شده که کارنامه موفقی در مقابله با فساد و تبعیض دارد.

وی افزود: منشأ تورم و فساد در دولت بود را خشک خواهد کرد و با کسانی که به مردم جفا کردند برخورد خواهد شد.

اصغری تاکید کرد: انتظار داریم که شوراهای منتخب هم در راستای مصالح مردم تلاش کنند و امیدواریم دولت آینده به فساد و تبعیض‌ها پایان دهد.

ماموستا معروف خالدی امام جمعه موقت سنندج نیز در این مراسم با تبریک سالروز ولادت امام رضا (ع) اظهار کرد: مردم کردستان ارادت ویژه ای به اهل بیت (ع) دارند و ادبا و عرفای این دیار آثار بسیاری در این راستا دارند.

وی تاکید کرد: نباید در دولت جدید هم مدیرانی در استان سر کار بیایند که مردم را فراموش کنند.

ماموستا خالدی افزود: مردم توقع دارند که دلالی‌ها در بازار معیشت مردم از بین برود چرا که مردم از آشفته بازار در بازار خود نگران هستند.

وی خاطرنشان کرد: از همه اعضای ستاد استانی می‌خواهیم در کنار همدیگر برای خدمت به مردم تلاش کنند.

حجت الاسلام محمد سادات رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان نیز در این مراسم افزود: مردم ایران با بصیرتی انقلابی در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادند و برای دفاع از آرمان‌های انقلاب پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و حماسه ۲۸ خرداد را خلق کردند.

وی خاطرنشان کرد: تفکر انقلابی در برابر تفکر سازش پیروز شد و این گفتمان مطالبه گر است و همه ما به آیت الله رئیسی کمک خواهیم کرد.

در ادامه این مراسم تعدادی از اعضای منتخب شورای شهر سنندج از اعتماد مردم تقدیر کردند.

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار