۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵

کدام بازیکنان در دربی ۹۶ بهترین بودند؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  دربی ۹۶ با برتری تیم استقلال به پایان رسید و این تیم توانست با شکست پرسپولیس، باعث کنار رفتن رقیب دیرینه خود از جام حذفی شود. در این بازی که شب گذشته (پنجشنبه) برگزار شد بیشتر بازیکنان استقلال و ...

حضور زنان در دربی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  دربی ۹۶ با برتری تیم استقلال به پایان رسید و این تیم توانست با شکست پرسپولیس، باعث کنار رفتن رقیب دیرینه خود از جام حذفی شود. در این بازی که شب گذشته (پنجشنبه) برگزار شد بیشتر بازیکنان استقلال و پرسپولیس عملکرد متوسط و حتی ضعیفی داشتند و تنها یکی دو بازیکن بودند که توانستند انتظارات را برآورده کنند.

در تیم استقلال سیاوش یزدانی عملکرد بهتری نسبت به سایر همبازیانش داشت. او توانست به خوبی خط دفاعی تیمش را رهبری کند؛ ضمن اینکه در بازیسازی از خط دفاعی هم حضوری موثر داشت. بعد از یزدانی باید به بازی خوب مسعود ریگی  اشاره شود. او همچون بازی‌های قبل در خدمت تیمش بود و مهره قابل اتکای آبی‌پوشان در دربی ۹۶ محسوب می‌‌شد.

در تیم پرسپولیس هم یک مدافع عملکرد بهتری نسبت به سایر بازیکنان این تیم داشت. فرشاد فرجی که به جای سید جلال حسینی بازی می‌کرد توانست به خوبی وظایفش را انجام دهد و اجازه ندهد مهدی قایدی فرصتی برای گلزنی داشته باشد. مهدی ترابی و احسان پهلوان هم بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار