۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱

کدام بازیکنان تیم ملی خواستار ماندن کی‌روش هستند؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،کدام بازیکنان تیم ملی خواستار ماندن کی‌روش هستند؟.سردار آزمون علنا موضع خود را مشخص کرد و گفت خودم کی‌روش را نگه می دارم. طبعا طارمی هم مثل او خواستار ماندن کی‌روش است اما این دو نفر تنها نیستند و ...

کدام بازیکنان تیم ملی خواستار ماندن کی‌روش هستند؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،کدام بازیکنان تیم ملی خواستار ماندن کی‌روش هستند؟.سردار آزمون علنا موضع خود را مشخص کرد و گفت خودم کی‌روش را نگه می دارم. طبعا طارمی هم مثل او خواستار ماندن کی‌روش است اما این دو نفر تنها نیستند و حداقل سه بازیکن سرشناس دیگر هم مثل آنها فکر می کنند.

این که بازیکن نباید در مورد ماندن یا رفتن سرمربی تیم ملی دخالت کند حرف درستی است که البته معمولا در فوتبال ایران درست نیست!با این حال چند چهره قدیمی و سرشناس تیم ملی خواستار ماندن کی‌روش هستند و احتمالا این خواسته خود را به مهدی تاج هم انتقال می دهند اما بهرحال افکار عمومی چنین عقیده‌ای ندارند و این نکته را می توان از نتایج نظرسنجی خبرورزشی و سایر رسانه‌ها به خوبی متوجه شد.

تیم ملی یک سال دیگر جام ملتهای آسیا را در پیش دارد و حتما باید با تفکری نو وارد کارزار شود در حالی که خیلی‌ها عقیده دارند کی‌روش هر چه در چنته داشته گذاشته و حرف تازه‌ای برای فوتبال ایران ندارد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار