۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱

کاپیتان استقلال فصل دیگر در استقلال می ماند؟/وریا غفوری در لیست ساپینتو ؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،کاپیتان استقلال فصل دیگر در استقلال می ماند؟/وریا غفوری در لیست ساپینتو ؟. باشگاه استقلال قصد دارد به زودی با بازیکنانی که قراردادشان تمام شده تمدید کند و قاعدتا یکی از ای...

وریا، ورافتاد/ کج دهنی باشگاه استقلال به کاپیتان / اعلام آمادگی کردم، آجورلو به روی خودش نیاورد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،کاپیتان استقلال فصل دیگر در استقلال می ماند؟/وریا غفوری در لیست ساپینتو ؟. باشگاه استقلال قصد دارد به زودی با بازیکنانی که قراردادشان تمام شده تمدید کند و قاعدتا یکی از این بازیکنان هم باید وریا غفوری باشد.

ساپینتو وریا غفوری را می خواهد؟

در مورد این بازیکن شایعات زیادی وجود دارد اما باید دید ساپینتو او را می خواهد یا نه؟ آنچه مسلم است اکثر هواداران استقلال دوست دارند وریا بماند اما باشگاه تا امروز با او تمدید نکرده و البته نظر ساپینتو هم خیلی مهم است.

طی روزهای گذشته بحث حضور وریا در فولاد خوزستان مطرح شد اما باید دید استقلالی ها چه تصمیمی برای کاپیتان خود می گیرند؟ طبق شنیده های ما جواد نکونام وریا را می خواهد و باید دید نظر گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان چیست اما به نظر می رسد خود وریا دوست دارد فوتبالش را در استقلال تمام کند.

کاپیتان استقلال فصل دیگر در استقلال می ماند؟/وریا غفوری در لیست ساپینتو ؟

کاپیتان استقلال فصل دیگر در استقلال می ماند؟/وریا غفوری در لیست ساپینتو ؟

قرار است او جلسه ای هم در باشگاه داشته باشد تا وضعیتش مشخص شود و بعد از آن در صورت جدایی از استقلال برای آینده اش تصمیم بگیرد.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار