۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹

کامیابی نیا: با شلوغ بازی نمی‌توان پنالتی گرفت!/ داور باید به مهاجم ملوان کارت زرد نشان می‌داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،کامیابی نیا: با شلوغ بازی نمی‌توان پنالتی گرفت!/ داور باید به مهاجم ملوان کارت زرد نشان می‌داد. کمال کامیابی نیا با بیان این جمله ادامه می‌دهد: متأسفانه به نظر می‌رسید دوستان قصد دارند با شلوغ بازی...

کامیابی نیا: با شلوغ بازی نمی‌توان پنالتی گرفت!/ داور باید به مهاجم ملوان کارت زرد نشان می‌داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،کامیابی نیا: با شلوغ بازی نمی‌توان پنالتی گرفت!/ داور باید به مهاجم ملوان کارت زرد نشان می‌داد. کمال کامیابی نیا با بیان این جمله ادامه می‌دهد: متأسفانه به نظر می‌رسید دوستان قصد دارند با شلوغ بازی و دعوا امتیاز و پنالتی بگیرند اما قاطعیت و دید خوب داور مسابقه چنین اجازه‌ای نداد.

او همچنین اشاره می‌کند: به نظر من و اغلب کارشناسان داوری، آقای صفایی داور مسابقه حتی می‌توانست به مهاجم ملوان بابت تمارض و فریبش کارت زرد بدهد ولی نداد. علیرضا بیرانوند اصلا برخوردی با مهاجم حریف نداشت اما بعد از آن و در انتهای مسابقه شاهد صحنه های جالبی نبودیم.

کاپیتان پرسپولیس در پایان می‌گوید: هر چند بازی یک مقدار به ویژه در نیمه اول گره خورده بود اما خدا را شکر توانستیم برنده از زمین خارج شویم و این ۳ امتیاز بسیار ارزشمند بود. امیدوارم بتوانیم در دیدار بعدی مقابل تیم خوب مس کرمان هم این روند را حفظ کرده و نتیجه مناسبی بگیریم. هر چند به قول آقا یحیی، برگزاری مسابقات فوتبال بدون تماشاگر لطفی ندارد.

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط