۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹

کامبک پرسپولیس با درخشش شیخ/ نفس سرخ‌ها پشت سر سپاهان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرورزشی،آخرین بازی هفته نوزدهم فصل جاری لیگ برتر بین پرسپولیس و صنعت نفت در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در این بازی سرخ‌ها موفق شدند با نتیجه ۲ بر یک به برتری برسند. فردین یوسفی در ...

کامبک پرسپولیس با درخشش شیخ/ نفس سرخ‌ها پشت سر سپاهان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرورزشی،آخرین بازی هفته نوزدهم فصل جاری لیگ برتر بین پرسپولیس و صنعت نفت در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در این بازی سرخ‌ها موفق شدند با نتیجه ۲ بر یک به برتری برسند.

فردین یوسفی در دقیقه ۸ گل اول صنعت نفت را به ثمر رساند و شیخ دیاباته دقیقه ۱۹ و ۴۷، زننده هر دو گل پرسپولیس بود.

با این نتیجه پرسپولیس ۳۹ امتیازی شد و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رده دوم ایستاد.

اما یحیی گل‌محمدی برای این دیدار از نفرات زیر استفاده کرد:

ترکیب صنعت نفت: فرزین گروسیان، سباستین پیریز (۸۸- امانی‌نژاد)، حسن بیت‌سعید (۵۳- علی شاه‌حسینی)، حکیم نصاری، طالب ریکانی (۸۸- جلیل مزهر)، حسین سنگرگیر، محمد قنبری (۴۰ – امیرحسین فرهادی)، فردین یوسفی، مهدی ممی‌زاده (۸۸- امیرحسین باصری)، میثم تهیدست و یوسف وکیا.

 ترکیب پرسپولیس: احمد گوهری، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی (۶۴- سعید صادقی)، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، وحید امیری، محمد عمری، عیسی آل‌کثیر(۹۲- فرشاد فرجی) و شیخ دیاباته (۷۹- علی نعمتی).

تیم داوری: پیام حیدری، علیرضا ایلدرم، وحید سیفی

دقیقه ۴: محمد عمری پس از نفوذ به درون محوطه حریف به توپ ضربه زد اما شوت او توسط گروسیان دفع شد.

گل اول نفت: در دقیقه ۸ ارسال تند و تیز بازیکنان نفت در میان غفلت عجیب مدافعان پرسپولیس با ضربه سر شیرجه ای فردین یوسفی تبدیل به گل شد.

دقیقه ۱۵: پاس رو به بیرون بازیکنان صنعت نفت به طالب ریکانی رسید و شوت خطرناک این بازیکن از پشت محوطه جریمه توسط احمد گوهری به کرنر فرستاده شد.

گل اول پرسپولیس: در دقیقه ۱۹ شوت محکم سینا اسدبیگی پس از برخورد به تیرک افقی دروازه و در حالی که به نظر می‌رسید از خط دروازه عبور کرده با یک ضربه سر توسط شیخ دیاباته به گل مساوی پرسپولیس تبدیل شد.

دقیقه ۳۴: شیخ دیاباته پس از آن‌که به درون محوطه نفت نفوذ کرد، برای شوت‌زنی توپ را روی پای راست خود آورد اما در همین لحظه محمد قنبری مدافع نفت با یک تکل اجازه کار به مهاجم پرسپولیس نداد و توپ را به کرنر فرستاد.

گل دوم پرسپولیس: دقیقه ۴۷: پرسپولیس در نیمه دوم خیلی زود به گل رسید. پاس آل کثیر در حالی به راحتی به دیاباته رسید که مدافعان صنعت نفت اعتقاد به آفساید داشتند. در این صحنه شیخ دیاباته با یک ضربه بغل پا دومین گل خودش و تیمش  را به ثمر رساند.

قیقه ۵۰: شوت محکم ریکانی روی ضربه ایستگاهی با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۹: دو شوت پیاپی و خطرناک بازیکنان پرسپولیس در حالی راه به جایی نبرد که کمک داور پیش از ضربه نهایی محمد عمری آفساید شیخ دیاباته را اعلام کرد.

دقیقه ۷۱: ضربه نه چندان قدرتمند آل کثیر به راحتی توسط گروسیان مهار شد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار