۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱

کامبک قرضی ها به پرسپولیس به دستور یحیی گل محمدی؛ نفر اول، امیر روستایی!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، پرسپولیس به دلیل ترافیک بازیکن در این فصل، برخی از بازیکنان جوان خود را به تیم های دیگر قرض داد. تصمیمی که کاملا در فوتبال روز دنیا هم دیده می شود و بازیکنان جوان برای کسب تجربه و به دلیل اینکه در...

رکب سخت نقل انتقالاتی به گل محمدی از خارج کشور / یحیی تحریم شد! / ستاره اروپایی پیشنهاد 500 هزار یورویی رو رد کرد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، پرسپولیس به دلیل ترافیک بازیکن در این فصل، برخی از بازیکنان جوان خود را به تیم های دیگر قرض داد. تصمیمی که کاملا در فوتبال روز دنیا هم دیده می شود و بازیکنان جوان برای کسب تجربه و به دلیل اینکه در تیم های بزرگ و با حضور ستارگان زیاد فرصت بازی پیدا نمی کنند، راهی تیم های دیگر می شوند.

نکه جالب اینکه برخی بازیکنان چندین بار به تیم های مختلف قرض داده می شوند تا فضاهای تازه ای را کسب کرده و تجربه لازم برای حضور در یک تیم بزرگ را به دست بیاورند.

پرسپولیس لیگ بیستم هم بازیکنان زیادی در اختیار داشت و جذب چند ستاره دیگر در نیم فصل باعث شد یحیی گل محمدی تصمیم بگیرد برخی بازیکنان خود مثل امیر روستایی، آریا برزگر، احسان حسینی، سعید حسین‌پور و… را به تیم های پیکان، فجر شهید سپاسی، پدیده و ماشین سازی قرض بدهد.

حالا در پایان فصل گمانه زنی ها در خصوص آینده این بازیکنان آغاز شده و برخی مدعی هستند آن ها به پرسپولیس بر می گردند و برخی دیگر می گویند آن ها یا باز هم به تیم های دیگری قرض داده می شوند یا تیم هایی که در آنجا بازی می کردند قرارداد این بازیکنان را دائمی خواهند کرد.

با این حال پیگیری ها نشان می دهد یحیی گل محمدی به مدیران پرسپولیس اعلام کرده در فصل آتی به بازیکنان جوان خود نیاز دارد و حاضر به جدایی آن ها نیست.

شنیدیم در گام اول برخی مدیران پیکان در تماس هایی با ابراهیم شکوری خواهان دائمی کردن قرارداد قرضی امیر روستایی شدند ولی معاون اجرایی و سخنگوی باشگاه پرسپولیس به پیکانی ها تصمیم گل محمدی را منتقل و اعلام کرده یحیی در فصل آینده به امیر روستایی نیاز دارد.

پرسپولیسی ها فعلا در گام نخست با فروش امیر روستایی مخالفت کرده اند و باید دید آیا آریا برزگر، احسان حسینی، سعید حسین‌پور و باقی بازیکنان قرضی خود را هم برمی گردانند یا نه؟

به گفته یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس، گل محمدی اعلام کرده حالا که این بازیکنان با بازی در تیم های دیگر کسب تجربه کرده اند، بهتر است به پرسپولیس برگردند.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار