۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳

کار کارلوس کیروش یکسره شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از میدان نیوز؛  کاظم جلالی، سفیر ایران در روسیه از تمایل خود برای برگزاری بازی دوستانه فوتبال با تیم ملی روسیه خبر داد. او در مصاحبه با ریانووستی اسپورت گفت: ما در تلاش هستیم تا در آینده نزد...

کی روش جانشین اسکوچیچ شد؟!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از میدان نیوز؛  کاظم جلالی، سفیر ایران در روسیه از تمایل خود برای برگزاری بازی دوستانه فوتبال با تیم ملی روسیه خبر داد. او در مصاحبه با ریانووستی اسپورت گفت: ما در تلاش هستیم تا در آینده نزدیک، دو بازی دوستانه به صورت رفت و برگشت بین ایران و روسیه برگزار شود. زمان این مسابقه هنوز مشخص نشده است اما برای سازماندهی و اجرای آن در حال رایزنی هستیم.

دو تیم ایران و روسیه قرار بود پیش از شروع جام جهانی ۲۰۲۲ در دیداری تدارکاتی به مصاف هم بروند اما تقاضای روسیه برای بازی با ایران در تاریخ ۲۵ آبان منجر به عدم برگزاری این مسابقه شد چراکه تیم ملی ایران، آن روز در دوحه قطر به سر می‌برد و تنها ۵ روز تا شروع جام جهانی باقی مانده بود.

از طرف دیگر، دو باشگاه سپاهان ایران و زنیت روسیه که در تاریخ ۱۹ فروردین با یکدیگر قرارداد همکاری امضا کردند حالا قرار است ۲۸ بهمن ماه دیدار دوستانه‌ای را در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار کنند. این در حالی است که هنوز وضعیت سرمربی تیم ملی مشخص نیست اما به نظر می‌رسد کارلوس کی‌روش احتمالا به زودی کارش را با تیم ملی کشورمان ادامه خواهد داد.

 

 

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار