۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴

کار سخت پهپاد های جاسوسی قلعه نویی برای حمله به پرسپولیس/ پدافند ضد هوایی در حال رهگیر کردن و ساقط پهپاد های قلعه نویی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،هافبک جوان و آینده‌دار تیم فوتبال ذوب‌آهن در تیم ملی امید کشورمان نیز عضویت دارد، یکی از هدف‌های مهم بازار نقل و انتقالاتی لیگ بیست و دوم است. در حالی که برای انتقال این ب...

مذاکرات جنجالی استقلال با این سرمربی/ سردار چه برنامه‌ای برای ژنرال دارد؟ / سرمربی استقلال مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،هافبک جوان و آینده‌دار تیم فوتبال ذوب‌آهن در تیم ملی امید کشورمان نیز عضویت دارد، یکی از هدف‌های مهم بازار نقل و انتقالاتی لیگ بیست و دوم است.

در حالی که برای انتقال این بازیکن به پرسپولیس مذاکراتی انجام شده بود، امروز اخباری مبنی بر مذاکره و پیشنهاد گل‌گهر با او منتشر و عنوان شد که بالا بودن رقم پیشنهادی باعث شده این بازیکن برای رفتن به پرسپولیس دچار تردید شود و به نوعی انتقالش به جمع قرمزهای تهران در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

اما با پیگیری‌های ما مشخص شد باشگاه گل‌گهر تا این لحظه، هنوز هیچ صحبت و مذاکره‌ای را با خدا بنده‌لو انجام نداده است.

از طرفی گفته می‌شود تمایل این هافبک جوان به پوشیدن پیراهن پرسپولیس زیاد است و به همین خاطر گل گهر کار سختی در راضی کردن یا به اصطلاح هایجک کردن او دارد.

به هرحال باید دید که روند مذاکرات با پرسپولیس که بر خلاف اخبار منتشر شده، همچنان مانند گذشته است چگونه پیش خواهد رفت اما به نظر می‌رسد طی روزهای آینده تکلیف بازیکن تیم ملی امید که مورد توجه باشگاه استقلال نیز قرار دارد، مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط