۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶

کار سخت فرهاد مجیدی در تیم اتحاد کلبا امارات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،کار سخت فرهاد مجیدی در تیم اتحاد کلبا امارات.فرهاد مجیدی با حضور در تیم اتحاد کلبا امارات دو دستیار اصلی خود یعنی گابریل پین و صالح مصطفوی را هم به این تیم برده و حتی گفته...

رقم نجومی قرارداد مجیدی در امارات/ فرهاد گران‌ترین مربی تاریخ فوتبال ایران شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،کار سخت فرهاد مجیدی در تیم اتحاد کلبا امارات.فرهاد مجیدی با حضور در تیم اتحاد کلبا امارات دو دستیار اصلی خود یعنی گابریل پین و صالح مصطفوی را هم به این تیم برده و حتی گفته می‌ شد قصد دارد غلامپور را هم به این تیم ببرد اما او ترجیح داده در استقلال بماند.

حتی علیرضا ربانی، مربی بدنساز کادر مجیدی هم در استقلال با او کار کرده بود و مشخص است سرمربی سابق استقلال اعتماد زیادی به اعضای کادر فنی خود دارد.

فرهاد مجیدی بر این باور است که با بردن کادر موفق خود به امارات شانس بالایی برای موفقیت در این کشور خواهد داشت ولی نکته مهم این است که مجیدی در اتحاد کاریزما و محبوبیت استقلال، پتانسیل بازیکنان این تیم و هم‌چنین تشنگی آبی‌ها برای موفقیت پس از سال‌ها ناکامی را نخواهد داشت.

کار سخت فرهاد مجیدی در تیم اتحاد کلبا امارات

کار سخت فرهاد مجیدی در تیم اتحاد کلبا امارات

این مسائل چالش بزرگی در مسیر موفقیت مجیدی خواهند بود و او با غلبه بر آن‌ها می‌تواند موفقیت استقلال را تکرار کند ولی در غیر این صورت ناکامی تیم امید تکرار خواهد شد.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار