۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹

کار جالب یحیی گل‌محمدی در تمرین پرسپولیس

[ad_1] خبرورزشی –  یحیی گل‌محمدی سال‌ها به عنوان یکی از بهترین مدافعان وسط در پرسپولیس و تیم ملی ایران به حساب می‌آمد و در بالاترین سطح از جمله جام جهانی و جام ملت‌های آسیا بازی کرده است. یحیی همواره به عنوان یک مدافع باهوش و با قدر...

کار جالب یحیی گل‌محمدی در تمرین پرسپولیس

[ad_1]

خبرورزشی –

 یحیی گل‌محمدی سال‌ها به عنوان یکی از بهترین مدافعان وسط در پرسپولیس و تیم ملی ایران به حساب می‌آمد و در بالاترین سطح از جمله جام جهانی و جام ملت‌های آسیا بازی کرده است. یحیی همواره به عنوان یک مدافع باهوش و با قدرت بالای بازیخوانی در زمین حضور داشت و در بازیسازی نقش موثری ایفا می‌کرد. گل محمدی که بعد از باخت در دربی این روزها مشغول آماده کردن تیمش برای بازی حساس مقابل ماشین‌سازی  است می‌داند باید دیدارهای باقی مانده خود را در لیگ ببرد تا به قهرمانی برسد.

سرمربی قرمزها در این روزها خودش با حضور در تمرینات و بازی‌های درون تیمی در نقش یک مدافع وسط به بازیکنان تیم روحیه می‌دهد و نکات لازم را به آنها یادآوری می‌کند. یحیی با توجه به اینکه آمادگی و فرم بدنی‌اش را هم حفظ کرده پابه‌پای بازیکنان تیم می‌دود و با برگزاری تمرینات پرنشاط به شاگردانش روحیه می‌دهد و در خیلی از مواقع به عنوان حریف تمرینی برای مهاجمان تیمش کار می‌کند تا آن‌ها کاملا آماده حضور در ۳ دیدار پایانی لیگ شوند.

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط