۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲

کارلوس کی روش در جام جهانی قطر ۱۵هزار میلیارد پاداش گرفت + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی، کارلوس کی روش در جام جهانی قطر ۱۵هزار میلیارد پاداش گرفت + جزئیات تنها پیروزی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در دیدار برابر ولز حاصل شد. تیم ملی کشورمان پس از شکست سنگین م...

قرارداد 50 هزار یوروی + 12 درصد پاداش صعود به جام جهانی فقط برای حضور کارلوس کی روش / دستمزد 30 هزار یورویی دستیاران کی روش+ جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی، کارلوس کی روش در جام جهانی قطر ۱۵هزار میلیارد پاداش گرفت + جزئیات

تنها پیروزی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در دیدار برابر ولز حاصل شد. تیم ملی کشورمان پس از شکست سنگین مقابل انگلیس آن هم با ۶ گل باید در دومین دیدار خود در دوحه به مصاف گرت بیل و یارانش می‌رفت.

ملی پوشان ایرانی در این بازی موفق شدند نمایش درخشانی ارائه داده و ضمن ارائه یک نمایش قدرتمندانه با دو گل روزبه چشمی و رامین رضاییان به برتری ۲ برصفر مقابل ولز برسند.

در همین ارتباط شنیدیم به هریک از ملی پوشان ایرانی بابت این پیروزی، مبلغ ۱۵ هزار یورو پاداش تعلق گرفته است. این درحالی است که مطابق شنیده‌ها کارلوس کی‌روش مبلغ ۴۰ هزار یورو پاداش دریافت کرده است. به عبارتی با یوروی حدوداً ۳۸۰ هزار ریالی این روزها می‌شود به عبارتی ۱۵٫۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال تنها برای کی‌روش.

کارلوس کی‌روش البته بازی حساس و نهایی مقابل آمریکا را شکست خورد و فرصت عالی برای صعود به مرحله حذفی جام جهانی را از دست داد اما به تهران بازگشت.

مرد پرتغالی امیدوار است قراردادش با تیم ملی ایران دوباره تمدید شود تا بتواند هدایت تیم کشورمان را در جام ملت‌های آسیا برعهده بگیرد.

این مربی پس از نتایج اخیر تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، موافقان و مخالفان زیادی دارد که…

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار