۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳

کارشناسی صحنه های مشکوک داوری پرسپولیس-سپاهان؛ اشتباه بزرگ به ضرر سرخ ها/ ۲پنالتی و اخراج یزدانی درست بود؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی،کارشناسی صحنه های مشکوک داوری پرسپولیس-سپاهان؛ اشتباه بزرگ به ضرر سرخ ها/ ۲پنالتی و اخراج یزدانی درست بود؟. حیدر سلیمانی درباره تصمیم بیژن حیدری در اعلام پنالتی در دقیقه ۱۰ دیدا...

بمب نقل و انتقالاتی پرسپولیس بار دیگر در اصفهان منفجر شد / ستاره جدید در راه تهران / اصرار رضا درویش بر جذب این بازیکن توسط یحیی گل محمدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی،کارشناسی صحنه های مشکوک داوری پرسپولیس-سپاهان؛ اشتباه بزرگ به ضرر سرخ ها/ ۲پنالتی و اخراج یزدانی درست بود؟. حیدر سلیمانی درباره تصمیم بیژن حیدری در اعلام پنالتی در دقیقه ۱۰ دیدار سپاهان اصفهان – پرسپولیس اظهار داشت: روی محمد عمری خطای پنالتی اتفاق افتاد. سیاوش یزدانی دست چپ مهاجم پرسپولیس را کاملاً گرفته بود و تا وقتی که بازیکن سرنگون نشد، دستش را رها نکرد. بیژن حیدری نتوانست صحنه را ببیند و کمک داور به‌درستی تشخیص پنالتی داد. کارت زرد داور به مدافع سپاهان هم درست بود.

وی در مورد سایر تصمیمات داور در صحنه‌های مهم بازی تصریح کرد: محمد دانشگر یک اخطار داشت و در دقیقه ۳۵ باید کارت زرد دوم را دریافت می‌کرد تا از زمین اخراج شود. با این حال داور تصمیم گرفت صحنه را مدیریت کند و اخطار دوم را نداد. گل پرسپولیس در دقیقه ۵۴ به‌درستی آفساید اعلام شد و دانیال اسماعیلی‌فر همراه با وحید امیری، در موقعیت آفساید قرار داشتند.

کارشناس داوری درخصوص اعتراض دروازه‌بان پرسپولیس هنگام به ثمر رسیدن گل دوم سپاهان گفت: علیرضا بیرانوند نسبت به گل دوم سپاهان اعتراض می‌کرد که اعتراض او بی‌مورد بود. دروازه‌بان پرسپولیس نتوانست توپ را دفع کند و مالک آن هم نبود. توپ از زیر دستان بیرانوند در رفت که نصیب بازیکنان سپاهان شد. همچنین پای مدافع پرسپولیس با سر مهاجم سپاهان روی یک خط قرار داشت و ادامه بازی کاملاً درست بود.

سلیمانی درباره پنالتی دوم پرسپولیس که با برخورد میان سیاوش یزدانی و لئاندرو پریرا رخ داد، خاطرنشان کرد: پنالتی کاملاً درست بود. یزدانی با پای راست خودش، پای راست مهاجم پرسپولیس را زد و به‌خاطر اینکه امکان بازی کردن با پا را داشت، اخطار دوم را به‌درستی دریافت کرد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار