۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰

کارشناسی داوری صحنه های مشکوک بازی استقلال – مس/ پنالتی مس سوخت یا استقلال؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،کارشناسی داوری صحنه های مشکوک بازی استقلال – مس/ پنالتی مس سوخت یا استقلال؟. رضا کرمانشاهی در مورد نحوه قضاوت امیر عرب براقی در نیمه دوم بازی استقلال و مس رفسنجان اظهار کرد: در نیمه دوم هم دو...

کارشناسی داوری صحنه های مشکوک بازی استقلال – مس/ پنالتی مس سوخت یا استقلال؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،کارشناسی داوری صحنه های مشکوک بازی استقلال – مس/ پنالتی مس سوخت یا استقلال؟. رضا کرمانشاهی در مورد نحوه قضاوت امیر عرب براقی در نیمه دوم بازی استقلال و مس رفسنجان اظهار کرد: در نیمه دوم هم دو صحنه مشکوک در محوطه جریمه رخ داد که هیچکدام آنها پنالتی نبود. ابتدا در دقیقه ۴۹ که بازیکنان مس معتقد به پنالتی بودند که تصمیم داور در ادامه بازی درست بود.

وی افزود: در دقیقه ۹۰+۲ نیز بازیکن مس رفسنجان در محوطه جریمه استقلال سرنگون شد اما او پای خودش را به پای مدافع استقلال زد و به زمین افتاد و پنالتی در این صحنه شاهد نبودیم. داور جای‌گیری‌های مناسبی داشت تو هیچ مشکلی داوری در این نیمه شاهد نبودیم. تنها اتفاق این بازی اعلام نشدن یک پنالتی برای استقلال در دقیقه ۳۵ بود.

کرمانشاهی تصریح کرد:‌ کارت‌ زردهایی که در شروع نیمه دوم به نیمکت‌نشینان و مربیان دو تیم به خاطر همان درگیری‌ها در پایان نیمه اول بود که باید تصمیم داور را تأیید کنیم.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

عباسعلی رحمانی

۱۰ دی ۱۴۰۱


به سر دبیر بکوئید فکر می کنم اصلا" متن گزارش داوری را مطالعه نکرده چرا که در نیمه اول در دقیقه 20 بازی هند واضع بازیکن مسن کرمان را ندیده و توسط داور نیز انالیزوری نشده است

نظرات بسته شده است

آخرین اخبار