۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶

کادر فنی استقلال تکمیل تر می شود؟/ دستیار ایرانی در کنار ساپینتو؟!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرآنلاین؛ در میان مربیان استقلال بهزاد غلامپور و خسرو حیدری ایرانی هستند و سایر اعضای کادر فنی را مردان خارجی تشکیل می دهند. کادری که به نظر می رسد حالا با یکدیگر به هماهنگی لازم دست یاف...

این ۲ بازیکن استقلال صدای پیشکسوت محبوب را درآوردند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرآنلاین؛ در میان مربیان استقلال بهزاد غلامپور و خسرو حیدری ایرانی هستند و سایر اعضای کادر فنی را مردان خارجی تشکیل می دهند. کادری که به نظر می رسد حالا با یکدیگر به هماهنگی لازم دست یافته اند و ناهماهنگی های معمول در ابتدای فصول کاملاً مرتفع شده است .

البته دیروز این شایعه را شنیدیم که احتمال دارد یک مربی ایرانی جدید به جمع کادر مربیان استقلال اضافه شود. یکی از افراد حاضر در باشگاه استقلال در این رابطه به همکار ما گفت : ما در امور مربوط به سرمربی دخالتی نمی کنیم .اگر ریکاردو چنین چیزی را بخواهد قطعاً آقای فتح الله زاده مقدمات افزایش تعداد دستیاران او را فراهم می کند ولی در غیر این صورت هرگز به او فشار نمی آوریم که کسی را اضافه یا حذف کند .شایعه اضافه شدن مربی ایرانی را خود ما هم در فضای مجازی شنیده ایم اما سرمربی تیم هنوز به صورت رسمی شنید درخواستی را مطرح نکرده است.

 

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار