۰۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸

ژسوس: دوست دارم با فنرباغچه از سویا انتقام بگیرم

فردا فنرباغچه با هدایت مربی پرتغالی خود، ژرژ ژسوس میهمان سویا در یک هشتم نهایی لیگ اروپاست. سویا پرافتخارترین تیم لیگ اروپاست و طبعا شانس بیشتری نیز برای صعود دارد. ژسوس در سال ۲۰۱۴ با بنفیکا در فینال لیگ اروپا مغلوب سویا شد و دوست دارد آ...

ژسوس: دوست دارم با فنرباغچه از سویا انتقام بگیرم

فردا فنرباغچه با هدایت مربی پرتغالی خود، ژرژ ژسوس میهمان سویا در یک هشتم نهایی لیگ اروپاست. سویا پرافتخارترین تیم لیگ اروپاست و طبعا شانس بیشتری نیز برای صعود دارد.

ژسوس در سال ۲۰۱۴ با بنفیکا در فینال لیگ اروپا مغلوب سویا شد و دوست دارد آن خاطره تلخ را فراموش کند: «برابر سویا بازی داریم که تاریخ پرافتخاری در لیگ اروپا دارد. تیمی با بازیکنان بسیار خوب که البته در لالیگا شرایط خوبی ندارد. مطمئنم که توان صعود به دور بعد را داریم. من این قدرت را در بازیکنانم می‌بینم که حتی در زمین سویا نتیجه خوبی بگیریم. من دو بار به عنوان مربی به فینال لیگ اروپا رسیده‌ام و رویایم رسیدن با فنر به سومین فینال است. یکی از فینال‌ها را به همین سویا باختم. دوست دارم انتقام آن بازی را بگیرم و اگر در دو بازی پیش رو کمی خوش‌شانس هم باشیم، رسیدن به یک چهارم نهایی مقدور خواهد بود.»

ژسوس ادامه داد: «هدف اول ما فتح سوپرلیگ ترکیه است ولی می‌خواهیم تا جایی که امکانش باشد در لیگ اروپا پیشروی کنیم. در تیم فقط لوکاس پرز مصدوم است و میچی باتشوایی اگر مشکلی نداشته باشد، وارد فهرست خواهد شد.»

مطالب مرتبط