۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲

چه کسی مهاجم استقلال می شود؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، استقلال در فصل جاری لیگ برتر در خط حمله مهاجمان پرتعدادی را در اختیار داشته و همین موضوع سبب شده تا به برخی بازیکنان کمتر بازی برسد. در هفته های گذشته فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در ترکیب تیمش به خ...

شمارش معکوس برای انتخاب سرمربی استقلال ؛ بمب بزرگ در آستانه انفجار

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، استقلال در فصل جاری لیگ برتر در خط حمله مهاجمان پرتعدادی را در اختیار داشته و همین موضوع سبب شده تا به برخی بازیکنان کمتر بازی برسد.

در هفته های گذشته فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در ترکیب تیمش به خصوص در خط حمله تغییراتی را ایجادکرده است. او بعد از آنکه در دربی پایتخت مقابل پرسپولیس از ارسلان مطهری به عنوان یار فیکس استفاده کرد، مقابل پیکان رودی ژستد را به عنوان مهاجم نوک معرفی کرد. جالب اینکه در بازی با نساجی در جام حذفی هیچ کدام از این دو بازیکن فیکس نبودند و ترکیب طوری بود که اینطور به نظر می‌آمد تیم بدون مهاجم بازی می‌کند!

حالا در تعطیلات لیگ برتر و در بازی های تدارکاتی فرهاد مجیدی همه بازیکنان تیمش را به زمین فرستاده و آنها را تست کرده است. ژستد و مطهری دو مهاجم اصلی آبی پوشان در بازی‌های تدارکاتی عملکرد خوبی داشتند و چند گل نیز به ثمر رساندند.

انگیزه بالای این دو بازیکن برای حضور در ترکیب اصلی مقابل سپاهان سرمربی استقلال را در شرایطی قرار داده که باید یک انتخاب خاص برای نوک خط حمله تیمش در اصفهان داشته باشد.

باید منتظر ماند و دید در مسابقه ای که از ساعت ۱۸:۳۰ روز چهارشنبه در اصفهان شروع می‌شود، در نهایت کدام بازیکن در خط حمله آبی پوشان به میدان خواهد رفت.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار