۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲

چند توصیه طلایی برای پیشگیری و درمان کرونا از دید طب ایرانی

معاون درمان وزارت بهداشت، توصیه‌های پیشگیرانه و درمان کننده طب ایرانی در کووید ۱۹ را به دانشگاه های علوم پزشکی ابلاغ کرد.

چند توصیه طلایی برای پیشگیری و درمان کرونا از دید طب ایرانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، دکتر سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، این ابلاغیه را با توجه به برگزاری جلسات کمیته علمی در خصوص نقش طب ایرانی در پیشگیری و درمان بیماری کووید ۱۹ و اهتمام زیر کمیته طب ایرانی، به دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ کرده است.

معاون درمان وزارت بهداشت در این ابلاغیه یاد آور شده است: توصیه های پیشگیرانه و درمان های کمک کننده طب ایرانی در کووید ۱۹ یکی از ضمیمه های راهنمای تشخیص و درمان این بیماری در سطح خدمات سرپایی و بستری این بیماری می باشد.

بنا بر این گزارش، از روز چهارشنبه تا پنجشنبه ۳۰ دی ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴۶۵۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳۴۵ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۲۳۶ هزار و ۵۶۷ نفر رسید.

طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۲ هزار و ۱۵۲ نفر رسید.

تا کنون ۶ میلیون ۷۳ هزار و ۴۱۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۱۲۴۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

همچنین تا کنون ۴۳ میلیون و ۷۷۳ هزار و ۳۵۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، تا کنون ۶۰ میلیون و ۴۳۵ هزار و ۳ نفر دُز اول، ۵۳ میلیون و ۴۲۰ هزار و ۳۰۵ نفر دُز دوم و ۱۳ میلیون و ۸۳۲ هزار و ۵۰۰ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۲۷ میلیون و ۶۸۷ هزار و ۸۰۸ دُز رسیده است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار