۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳

چرا ساپینتو بازیکن ۱۰۰ میلیاردی‌اش را بازی نمی‌دهد؟/ لطفاً یامگا را خفه نکنید؛ بگذارید نزدیک دروازه باشد/ او یادش رفته که هوادار استقلال نیست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سعید مراغه چیان بازیکن قدیمی استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، با تحلیل وضعیت استقلال طی هفته‌های اخیر آینده ای روشن برای این تیم توصیف کرد و در رابطه با دو تن از مهره‌های استقلال نیز اظهاراتی را مط...

مهاجم منفور جای یاغی را گرفت!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سعید مراغه چیان بازیکن قدیمی استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، با تحلیل وضعیت استقلال طی هفته‌های اخیر آینده ای روشن برای این تیم توصیف کرد و در رابطه با دو تن از مهره‌های استقلال نیز اظهاراتی را مطرح کرد:

شرایط استقلال در بازی با نفت مسجد سلیمان را چطور ارزیابی کردید؟

متاسفانه در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان حرکات ترکیبی تیم مثبت و اثر گذار نبود. در واقع تیم مسجدسلیمان در بازی ترکیبی بهتر از استقلال نشان داد. ما استقلالی می‌خواهیم که بتواند موقعیت گل ایجاد کند.

این اتفاق باید چطور برای استقلال رقم بخورد؟

طبیعی است که باید با کارهای ترکیبی در دو جناح و یا جلوی خط دفاع حریف خلق موقعیت کنیم. اما من حرفم یک چیز دیگر است؛ وقتی ما نمی‌توانیم این کارهای ترکیبی را انجام بدهیم یا حریف به دفاع چند لایه روی می‌آورد چرا بازیکنان استقلال شوت نمی‌زنند؟ معتقدم این می‌تواند گره کار استقلال را باز کند. قطعاً هر تیمی‌وقتی نمی‌تواند از خط دفاعی حریف عبور کند باید شوت بزند. توپ وقتی با ضرب شدید به سمت دروازه می‌رود ممکن است خودش تبدیل به گل شود یا اگر نشد پس از برخورد به بازیکنان ممکن است در شرایطی زیر پای مهاجمان قرار بگیرد که موقعیت گل ایجاد شود. ما این حربه اصلی در فوتبال را از یاد برده ایم. آقای ساپینتو باید در تمرینات این موضوع را تمرین کند و به بازیکنانش بگوید در محدوده ۱۸ قدم به سمت چارچوب شوت بزنند. برای همین است که موقعیت گل مان خیلی کم است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط