۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰

چرا حرف های مدیر عامل استقلال در کانال پخش نشد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، احمد مددی مدیرعامل استقلال است و به طور طبیعی باید حرفهای او در کانال رسمی باشگاه منتشر شود اما در کمال تعجب حتی یک خط از مصاحبه او در کانال رسمی باشگاه استقلال منتشر نشد که این مسئله جای سوال دار...

چرا حرف های مدیر عامل استقلال در کانال پخش نشد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، احمد مددی مدیرعامل استقلال است و به طور طبیعی باید حرفهای او در کانال رسمی باشگاه منتشر شود اما در کمال تعجب حتی یک خط از مصاحبه او در کانال رسمی باشگاه استقلال منتشر نشد که این مسئله جای سوال دارد.

کاری به درستی یا نادرستی حرف های مددی نداریم اما در تمام باشگاههای دنیا وقتی مدیر عامل صحبت می کند، اولین جایی که حرف او را پوشش می‌دهد، ارگان رسمی باشگاه است دقیقاً مثل این می‌ماند که محمدرضا ساکت حرف های مهمی را در مورد محرم نویدکیا بزند اما کانال رسمی باشگاه سپاهان این حرف‌ها را منتشر نکند!
مددی و مجیدی از مدت‌ها قبل اختلاف داشتند اما طی روزهای گذشته این اختلافات کاملاً علنی شد و حالا هیئت مدیره استقلال هم در حالت آچمز قرار گرفته اند. هیئت مدیره ای که خودش هم مشکلات زیادی با مددی داشت و حتی گفته می شود ۲،۳ نفر از اعضای هیئت مدیره با مجیدی هم زاویه دارند.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار