۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶

چالش جدید استقلال با شماره ۱۰ خودش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مهدی قایدی این روزها به شماره ۱۰ طلایی استقلال تبدیل شده است. بازیکنی که در تمام بازی‌ها از سایر دست سرمربی بوده است و بانو به خود توانسته است خط دفاع تیم حریف را حسابی مورد اذیت و آزار قرار دهد. ...

چالش جدید استقلال با شماره ۱۰ خودش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مهدی قایدی این روزها به شماره ۱۰ طلایی استقلال تبدیل شده است. بازیکنی که در تمام بازی‌ها از سایر دست سرمربی بوده است و بانو به خود توانسته است خط دفاع تیم حریف را حسابی مورد اذیت و آزار قرار دهد.

درخشش مهدی قائدی در لیگ قهرمانان آسیا باعث شد که علاوه بر پیشنهادات سنگین داخلی، این بازیکن از لیگ های خارجی هم پیشنهادات بسیار خوبی داشته باشد و از طرفی دیگر آندره ا استراماچونی، سرمربی سابق استقلال که به تازگی به تیم الغرافه پیوسته است خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن شده است.

برخلاف گفته باشگاه به گوش می‌رسد که مهدی قایدی در پایان این فصل از لیگ برتر می تواند از استقلال جدا شود و با توجه به پیشنهادات خوبی که به او رسیده است باید دید باشگاه استقلال چه پیشنهادی برای مهدی قائدی روی میز خواهد گذاشت که این بازیکن فصل آینده در خدمت باشگاه استقلال باشد.

انتهای پیام/

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار