۲۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱

پیگیری قانون اداره صداوسیما یکی از اولویت های کمیس…

[ad_1] مجید نصیرایی درگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست امروز(سه شنبه ۱۷ فروردین) کمیسیون فرهنگی مجلس، اظهار کرد: نشست امروز کمیسیون  که با حضور معاون سیمای سازمان صدا و سیما برگزار شد، نمایندگان سؤالات و نظرات خود را در ...

پیگیری قانون اداره صداوسیما یکی از اولویت های کمیس…

[ad_1]

مجید نصیرایی درگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست امروز(سه شنبه ۱۷ فروردین) کمیسیون فرهنگی مجلس، اظهار کرد: نشست امروز کمیسیون  که با حضور معاون سیمای سازمان صدا و سیما برگزار شد، نمایندگان سؤالات و نظرات خود را در خصوص عملکرد این رسانه ملی مطرح کردند.


نماینده فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در نشست  امروز موضوعات متنوعی همچون تولید برنامه‌های تلویزیونی تا سریال‌ها و برنامه های کارشناسی رسانه ملی مورد بررسی قرار گرفت و همچنین سوالاتی در خصوص عملکرد این سازمان مطرح و مقرر شد پیشنهادات نمایندگان به صورت مکتوب ارائه شود تا به رئیس سازمان صدا و سیما منتقل گردد و رئیس رسانه ملی پاسخگوی سؤالات باشند. 


وی افزود: در این جلسه اعضای کمیسیون بر کادرسازی و استفاده از نیروهای ارزشی در معاونت سیمای رسانه ملی تأکید کردند و  خواستار تحقق این امر شدند. 


سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس خاطر نشان کرد: در پایان این جلسه مقرر شد قانون اداره صدا و سیما که یکی از مطالبات جدی رهبر معظم انقلاب درطی سال‌های اخیر بوده و تاکنون  نتیجه نرسیده جزو اولویت های نخست کمیسیون فرهنگی در سال جدید باشد و همچنین مبحث فضای مجازی و مدیریت بر آن در کنار ظرفیت رسانه ملی به لحاظ کمی و کیفی و بودجه اختصاص یافته به این سازمان از جمله موضوعاتی بود که به آن پرداخته شد./


پایان پیام

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط

آخرین اخبار