۰۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸

پیکان در مازندران احساس غریبی نمی‌کند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،پیکان در مازندران احساس غریبی نمی‌کند!. در یکی از بازی‌های جذاب هفته نوزدهم لیگ برتر تیم‌های نساجی و پیکان مقابل یکدیگر به میدان می‌روند. بازی‌ای که با توجه به شرایط جدول و نزدیکی دو تیم بسیار حساس...

پیکان در مازندران احساس غریبی نمی‌کند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،پیکان در مازندران احساس غریبی نمی‌کند!. در یکی از بازی‌های جذاب هفته نوزدهم لیگ برتر تیم‌های نساجی و پیکان مقابل یکدیگر به میدان می‌روند. بازی‌ای که با توجه به شرایط جدول و نزدیکی دو تیم بسیار حساس خواهد بود.

یکی از اتفاقات جالب این مسابقه بازیکنان مازندرانی پرتعداد پیکان هستند. خودروسازان در ترکیب خود نفرات بسیار زیادی دارند که اهل استان مازندران هستند.

در لیست بازیکنان پیکان نفراتی نظیر سامان فلاح، محمدجواد آزاده، محمد بلبلی، محمدحسین فلاح، محمدمهدی لطفی، محمدرضا رئوفی‌منش، ایمان اکبری، دانیال جهانبخش و محمدرضا حسینی اهل شهرهای مختلف مازندران هستند.

همچنین امیرحسین غلامی، مدافع چپ پیکان که در هفته سوم رباط صلیبی پاره کرد نیز اهل مازندران است که البته هنوز شرایط بازگشت به فوتبال را پیدا نکرده است.

بی‌شک تقابل مازندرانی‌های پرتعداد پیکان با نماینده استان خود جالب خواهد بود؛ آنها با شرایط بازی در مازندران آشنا هستند و احساس غریبی نخواهند کرد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط