۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰

پیغام ۷ سرمربی جام جهانی به کی‌روش/ برای یک بار هم که شده این کار را امتحان کن!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از همشهری آنلاین، پیغام ۷ سرمربی جام جهانی به کی‌روش/ برای یک بار هم که شده این کار را امتحان کن!. بعد از شکست تیم ملی هلند مقابل آرژانتین در یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ و حذف لاله‌های نار...

استقلال درگیر دعوای تیم ملی شد / حمایت استقلالی‌ها از بازگشت کارلوس کی‌روش و مخالفت پرسپولیسی‌ها با حضور این مربی / دعوای بالا گرفت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از همشهری آنلاین، پیغام ۷ سرمربی جام جهانی به کی‌روش/ برای یک بار هم که شده این کار را امتحان کن!. بعد از شکست تیم ملی هلند مقابل آرژانتین در یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ و حذف لاله‌های نارنجی از این تورنمنت، لوئیی فان‌خال به پایان ماموریت خود روی نیمکت این تیم اشاره کرد و به نوعی از سمت‌اش استعفا کرد.

ساعاتی پیش از کناره‌گیری فان‌خال، تیته هم در پی شکست تیم ملی برزیل در برابر کرواسی به‌کار خودش در جمع سلسائو پایان داد.

از دیگر سرمربیان مشهوری که پس از شکست تصمیم به خاتمه همکاری گرفتند می‌توان به لوئیس انریکه در تیم ملی اسپانیا اشاره کرد. ماتادورها در این جام هم نتوانستند عملکرد درخشانی داشته باشند. آمار آنها اسفبار است؛ چرا که در ۳ دوره اخیر جام‌جهانی تنها موفق به شکست ۳ تیم شده‌اند!

غیر از آنهایی که نام بردیم، می‌شود به امثال تاتا مارتینو سرمربی مکزیک، روبرتو مارتینس سرمربی بلژیک، اوتو آدو سرمربی غنا و دیگو آلونسو سرمربی اروگوئه اشاره کرد که آنها هم در واکنشی خردمندانه و معقول به ناکامی، کار خود را ترک کردند.

در عین حال اما یک کشور آسیایی را هم می‌شناسیم که در قطر برای سومین جام‌جهانی پیاپی با یک سرمربی واحد از دور گروهی حذف شد، اما نه خبری از اخراج و استعفا شد و نه حتی یک نفر از هواداران عذرخواهی کرد!

کی روش شاید نمی داند در عالم مربیگری چیزی به اسم استعفا هم وجود دارد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار