۰۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰

پیغام مهم باشگاه استقلال برای یک ستاره محبوب

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، فصل در حالی به پایان رسید که بلافاصله پس از برگزاری دربی فینال جام حذفی و ناکامی استقلال مقابل پرسپولیس در آخرین گام برای رسیدن به کاپ قهرمانی این مسابقات همه خارجی‌های استقلال تهران را ترک کردند...

از باشگاه استقلال چخبر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، فصل در حالی به پایان رسید که بلافاصله پس از برگزاری دربی فینال جام حذفی و ناکامی استقلال مقابل پرسپولیس در آخرین گام برای رسیدن به کاپ قهرمانی این مسابقات همه خارجی‌های استقلال تهران را ترک کردند و به کشورهای خود بازگشتند.

منیبان نوشت: آنها این روزها مشغول سپری کردن دوران تعطیلات خود هستند و البته انتظار می‌کشند تا با استقلال به طور کامل تسویه حساب هم بکنند. یکی از این نفرات رافائل سیلوا است. مدافع برزیلی بی‌حاشیه استقلال که اسفند ماه سال ۱۴۰۰ توسط فرهاد مجیدی به استقلال آورده شد و آنقدر خوب بود که ریکاردو ساپینتو هم او را نگه داشت. حالا برخی از مسئولان باشگاه به رافائل پیغام داده و به او تاکید کرده اند اصلاً در اندیشه جدایی نباشد چون با استقلال قرارداد دارد و باشگاه نمی خواهد را از دست بدهد.

آنها به مدافع برزیلی تیم خود گفته اند گوش به زنگ باشد تا در دهه اول تیر ماه برایش بلیط بازگشت به تهران ایمیل کنند و برای حضور در دور جدید خود را به ایران برساند.مسئولان استقلال مدعی‌اند رافائل سیلوا یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد و به همین خاطر حتی اگر بخواهد از این تیم جدا شود، باید رضایت رسمی باشگاه استقلال را جلب کند در غیر این صورت اجازه جدایی نخواهد داشت چون رضایتنامه‌اش بدون توافق صادر نمی‌شود.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار