۰۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹

پیغام رئیس فدراسیون جهانی فوتبال به مردم ایران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،مسئولان وزارت ورزش و جوانان در قطر با جیانی اینفانتینو رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال دیدار و گفت وگو کردند. در این دیدار سینا کلهر معاون فرهنگی و اسماعیل احمدی مدیرکل وز...

پیغام رئیس فدراسیون جهانی فوتبال به مردم ایران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،مسئولان وزارت ورزش و جوانان در قطر با جیانی اینفانتینو رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال دیدار و گفت وگو کردند. در این دیدار سینا کلهر معاون فرهنگی و اسماعیل احمدی مدیرکل وزارتی وزارت ورزش و جوانان حضور داشتند.

این دیدار که در حاشیه دیدار امارات و استرالیا در پلی‌آف انتخابی جام‌جهانی انجام شد، نمایندگان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به علاقمندی فراوان مردم ایران به رشته فوتبال و اشتیاق بسیاری از تماشاگران ایرانی برای همراهی تیم ملی ایران در جام جهانی از اینفانتینو خواستند با بررسی مجدد ساز و کار ظرفیت توزیع سهمیه کشورها، سهمیه بیشتری را در اختیار تماشاگران ایرانی قرار دهد.

رییس فیفا هم در پاسخ با استقبال از پیشنهاد ایران و قول مساعد برای پیگیری موضوع گفت: من مردم ایران را دوست دارم و آنها در قلبم جای دارند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار