۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲

پیش بینی آلودگی هوا در زمستان ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،«فریبا گودرزی» روز (پنج شنبه) درباره وضعیت جوی کشور افزود: در پی سکون هوا امروز نیز در مناطق صنعتی و پرجمعیت به‌ویژه در استان‌های تهران و البرز افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود...

پیش بینی آلودگی هوا در زمستان ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،«فریبا گودرزی» روز (پنج شنبه) درباره وضعیت جوی کشور افزود: در پی سکون هوا امروز نیز در مناطق صنعتی و پرجمعیت به‌ویژه در استان‌های تهران و البرز افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: امروز با نفوذ جریانات شمالی برای استان‌های ساحلی دریای خزر بخش‌هایی از اردبیل و ارتفاعات البرز ابرناکی و بارش پراکنده و کاهش نسبی دما را تجربه خواهند کرد.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: بر این اساس امروز نیز در مناطقی از گیلان، اردبیل، مازندران، بارش پراکنده رخ می‌دهد و بارش‌ها همچنان تا اوایل هفته آتی در نوار شمالی کشور ادامه دارد.

گودرزی افزود: برای روزهای جمعه و شنبه برای نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل، افزایش سرعت وزش باد و خیزش گردوخاک، پیش‌بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز تهران نیز وزش باد و گاهی غبار محلی دارد و دمای هوای تهران نسبت به دیروز یک درجه گرم تر است و تا فردا افزایش دما در تهران ادامه دارد.

گودرزی گفت: سردترین و گرم‌ترین ایستگاه‌های کشور در ۲۴ ساعت گذشته دشت نمدان با دمای (۰.۷-) درجه و میناب با دمای (۴۱.۱) درجه سانتیگرداد گزارش شده است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار