۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵

پیشکسوتانی که حاضر نشدند جای عبداللهی را در استقلال بگیرند

پس از انصراف جواد زرینچه از سرپرستی استقلال، روند انتخاب سرپرست ادامه پیدا کرد و مذاکراتی میان برخی مسئولان باشگاه با چند چهره قدیمی به صورت غیررسمی صورت گرفت.

پیشکسوتانی که حاضر نشدند جای عبداللهی را در استقلال بگیرند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  استقلال طی روزهای گذشته در بحث سرپرستی دچار چالش بزرگ شد. ابتدا صحبت بر سر آن بود که جواد زرینچه به جای نصرالله عبداللهی این سمت را قبول کند و ضمن همراهی با استقلال در سفر به امارات برای جدال مقابل الهلال در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر نیز تحت عنوان سرپرست روی نیمکت آبی‌پوشان قرار گیرد ولی زرینچه چند ساعت پس از صدور حکم ترجیح داد از این سمت کناره‌گیری کند.

پس از انصراف او از سمت سرپرستی، روند انتخاب سرپرست ادامه پیدا کرد و مذاکراتی میان برخی مسئولان باشگاه با چند چهره قدیمی به صورت غیر رسمی صورت گرفت تا در صورت دریافت چراغ سبز ، قضیه جدی‌تر دنبال شود.

استقلال صاحب سرپرست خواهد شد و قطعاً در همین شرایط نیز افرادی هستند که دلشان می‌خواهد پست مورد نظر را احراز کنند ولی ظاهراً برخی از چهره‌های قدیمی استقلال حاضر نشده‌اند به جای نصرالله عبداللهی و جواد زرینچه وارد گود شوند و تأکید دارند سرپرستی تیم بزرگی مثل استقلال سمت فوق‌العاده مهمی است که اختیارات فراوان و مستقل می‌خواهد به همین خاطر حاضر نیستند این پست را به شرط در اختیار داشتن اختیارات محدود و کار کردن با برخی افراد که تمایلی به همکاری با آنها ندارند را بپذیرند.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار