۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳

پیشنهاد مهم جادوگر به سرمربی لیگ برتری!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،شنیدیم جادوگری به یک سرمربی مطرح لیگ برتری توصیه کرده تاریخ بازی تیم خودش را تغییر دهد وگرنه آن بازی را خواهد باخت! یکی از این شنیده‌ها مربوط به سرمربی مطرح لیگ برتر می‌شود که در نیم فصل اول به هر ...

پیشنهاد مهم جادوگر به سرمربی لیگ برتری!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،شنیدیم جادوگری به یک سرمربی مطرح لیگ برتری توصیه کرده تاریخ بازی تیم خودش را تغییر دهد وگرنه آن بازی را خواهد باخت!

یکی از این شنیده‌ها مربوط به سرمربی مطرح لیگ برتر می‌شود که در نیم فصل اول به هر دری زد که تیمش در تاریخ ارائه شده از سوی سازمان لیگ بازی نکند!

شنیدیم وقتی مسئولان باشگاه لیگ برتری دلیل اصرار سرمربی خود را جویا شدند طرف از توضیح لازم خودداری کرده و فقط خواسته است در صورت امکان درآن تاریخ بازی نکند!

مدیران باشگاه که تا حدودی به اصل ماجرا پی برده بودند به حرف سرمربی خود توجه نکرده و با توجه به اینکه سازمان لیگ تاریخ بازی را از قبل اعلام کرده بود در همان زمان تیم خود را به زمین فرستادند و باختند!

البته این شکست ربطی به پیش بینی جادوگر نداشت و تیم آقای سرمربی توان بردن حریف را نداشت اما بهانه خوبی دست او داد تا از باشگاهش بابت بی توجهی به توصیه خودش (بخوانید جادوگر!) طلبکار شود و…

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط