۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲

پیشنهاد تحقیرآمیز الدحیل به رامین رضاییان / رضاییان موفق به فسخ قراردادش نشد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،رامین رضاییان که از ابتدای فصل نقل و انتقالات مد نظر یحیی گل محمدی برای پیوستن به پرسپولیس بود دیروز جلسه ای با مدیران الدحیل داشت تا قراردادش با این باشگاه را فسخ کند. اتفاقی که در نهایت به دلیل پ...

پیشنهاد تحقیرآمیز الدحیل به رامین رضاییان / رضاییان موفق به فسخ قراردادش نشد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،رامین رضاییان که از ابتدای فصل نقل و انتقالات مد نظر یحیی گل محمدی برای پیوستن به پرسپولیس بود دیروز جلسه ای با مدیران الدحیل داشت تا قراردادش با این باشگاه را فسخ کند. اتفاقی که در نهایت به دلیل پیشنهاد پایین باشگاه قطری در خصوص رقم پرداختی به رضاییان صورت نگرفت تا جلسه بعدی او با مدیران این تیم به فردا موکول شود.

قرار است روز شنبه جلسه نهایی در این خصوص برگزار شود و با توجه به اینکه این روز، آخرین روز پنجره زمستانی فوتبال ایران است آخرین فرصت رضاییان برای جدایی از الدحیل برای آمدن به پرسپولیس است و باید دید به نتیجه می‌رسد یا نه. رضاییان باید برای پرسپولیسی شدن از رقم چشمگیر قراردادش با الدحیل بگذرد و باشگاه قطری هم می خواهد با تا آخرین لحظه تلاش خود را برای کاهش رقم پرداختی به مدافع ایرانی انجام دهد.

در صورتی که رضاییان تا روز شنبه قرارداد خود را با الدحیل فسخ کند می تواند با حضور در ایران قراردادش را به عنوان بازیکن آزاد با پرسپولیس را ثبت کند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط