۰۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶

پیروز قربانی: هشت سال سخت را سپری کردیم/ ۸ سال اشتباه وزارت ورزش در باشگاه استقلال

[ad_1] خبرورزشی – پیروز قربانی، درباره دیدار استقلال مقابل تراکتورسازی و صحبت‌های فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از این مسابقه اظهار داشت: حقیقتاً یک نیمه بازی استقلال را دیدم و اصلاً فوتبال خوبی را شاهد نبودیم. وی افزود: بیشتر صحبت‌ه...

پیروز قربانی: هشت سال سخت را سپری کردیم/ ۸ سال اشتباه وزارت ورزش در باشگاه استقلال

[ad_1]

خبرورزشی –

پیروز قربانی، درباره دیدار استقلال مقابل تراکتورسازی و صحبت‌های فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از این مسابقه اظهار داشت: حقیقتاً یک نیمه بازی استقلال را دیدم و اصلاً فوتبال خوبی را شاهد نبودیم.

وی افزود: بیشتر صحبت‌هایم در مورد اتفاق‌هایی است که در استقلال رخ می‌دهد. صحبت‌های دو شب پیش مدیرعامل استقلال در برنامه فوتبال برتر واقعاً سؤالی را در ذهن من ایجاد کرد که آیا مدیریت در یک باشگاه اینقدر سخت است؟! 

پیشکسوت آبی‌پوشان خاطرنشان کرد: واقعاً برای وزیر ورزش انتخاب چنین مدیرانی یک نکته منفی در کارنامه وی ثبت شده و انتخاباتی که در این سال‌ها برای استقلال صورت گرفته واقعاً اشتباه بوده است.

قربانی یادآور شد: من به وضعیت مدیریت و کادر فنی استقلال تا حدودی نقد دارم اما صادقانه می‌گویم این وضعیت باشگاهداری نیست. روند اداره  استقلال مثل باشگاه‌ نیست بلکه مثل تیم‌های محلی که در زمین خاکی بازی می‌کردند شده که ما در نوجوانی در محله خودمان این شرایط را می‌دیدیم.

وی تأکید کرد: امیدوارم دولت جدید در خیلی از زمینه‌ها به خصوص در فوتبال و باشگاه استقلال انتخاب‌های درستی انجام دهد. من نه آدم سیاسی هستم و نه علاقه دارم در اینگونه موارد حرف بزنم اما ما هشت سال سخت را سپری کردیم و بیشترین اشتباهات هم در ورزش به باشگاه استقلال اختصاص داشت. امیدوارم در دولت آینده اتفاقات خوبی رخ دهد و اشتباهات این دولت در بحث ورزش در آن تکرار نشود.

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط

آخرین اخبار