۰۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸

پیروز قربانی به سیم آخر زد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  پیروز قربانی پس از نایب قهرمانی استقلال در جام حذفی در استودیو فوتبال برتر گفت: ببخشید من باید یکسری صحبت‌ها را داشته باشم، استقلال یک فصل مسخره داشت، با مسخره بازی نمیتوان قهرمان شد. این تیم جام...

پیروز قربانی به سیم آخر زد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  پیروز قربانی پس از نایب قهرمانی استقلال در جام حذفی در استودیو فوتبال برتر گفت: ببخشید من باید یکسری صحبت‌ها را داشته باشم، استقلال یک فصل مسخره داشت، با مسخره بازی نمیتوان قهرمان شد. این تیم جام ندیده نیست و بازهم جام میبرد اما وقتی که این فضا در استقلال حاکم است هیچ اتفاقی نمی افتد. یکی از ارکان موفقیت مدیریت باشگاه است. مدیران باشگاه استقلال کجا هستند؟

او ادامه داد: مدیران می آیند و پول می دهند و می روند. شما باید پول بدهید و سمت استقلال می آید. من فکر میلیون ها هوادار هستم که به خاطر یک مقدار کار نابلد با روابط افراد سیاسی به اینجا می آیند. آدم هایی که به این ها پست و مدیریت می گیرند باید پاسخگو باشند.

انتقاد به مجیدی کنم؛ قربانی با بیان این جمله گفت: بد است استقلال با سه نفر اداره شود. نمی دانم که چطور است. شما باید به بازیکن سرویس بدهید. با سه نفر نمی توان به تیم سرویس داد و نفراتی که کار می کنند باید روی مسائل روحی کار کنند. من تند صحبت میکنم ولی باید یکسری حرف ها گفته شود.

قربانی اضافه کرد: تیم باید روی اصول باشد و نباید مربی تیم به بازیکن پاداش بدهد و شان و شخصیت مدیر کجا می رود. برای مدیرعامل استقلال به عنوان شخصیت حقیقی احترام قائلم ولی از نظر حقوقی در این جایگاه نیستند. به صندلی مدیریت باشگاه خیانت می کنند و این چه وضعی است؟

پیشکسوت فوتبال به الهلال عربستان اشاره کرد و گفت: هدف ما از فوتبال چیست؟ الهلال با استقلال بازی دارد. طبیعی است که جلو باشد چون میلیاردها دلار خرج می‌کنند؛ فوتبال ما را تعطیل کنید. فوتبال را باید با کشورهای دیگر مقایسه کنید. اگر فقط به دنبال سرگرمی هستید فیلم کمدی بگذارید و فوتبال را تعطیل کنید. باید سرمایه گذاری کنیم و فوتبال المپیک به ما نشان داد که همه خدا دارند و همه دعا می کنند ولی کسی که بیشتر تلاش کند به موفقیت می رسد. امیدوارم به این راه و روش برسیم.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار