۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶

پیروزی پر‌سپولیس در بازی دوستانه با قیچی عبدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳،پیروزی پر‌سپولیس در بازی دوستانه با قیچی عبدی. سرخپوشان دیروز با نتیجه پرگل ۵ بر یک از سد نساجی گذشتند و صدرنشینی خود را در پایان نیم‌فصل تثبیت کردند. شاگردان گل‌محمدی امروز به دو گر...

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل النصر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳،پیروزی پر‌سپولیس در بازی دوستانه با قیچی عبدی. سرخپوشان دیروز با نتیجه پرگل ۵ بر یک از سد نساجی گذشتند و صدرنشینی خود را در پایان نیم‌فصل تثبیت کردند. شاگردان گل‌محمدی امروز به دو گروه تقسیم شدند و بازیکنان اصلی بازی دیروز در ورزشگاه کاظمی ریکاوری کردند.

سایر بازیکنان نیز در زمین چمن مصنوعی کمپ تیم‌های ملی به مصاف تیم گندم کشت تهران که در لیگ دسته سه حضور دارد، رفتند و در پایان با نتیجه ۲-۱ به برتری رسیدند.

در نیمه نخست حامد پاکدل روی پاس عرضی سیامک نعمتی گل اول بازی را به ثمر رساند و در نیمه دوم نیز ارسال حامد پاکدل روی دروازه با ضربه قیچی برگردان مهدی عبدی به گل دوم پرسپولیس تبدیل شد.

با نظر کادر فنی، پرسپولیس فردا استراحت می‌کند و مجددا از یکشنبه تمرینات خود را برای دیدار مقابل ون‌پارس اصفهان در چارچوب جام حذفی از سر می‌گیرد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار