۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲

پیروانی: فدراسیون فوتبال می‌توانست تعامل بیشتری با پرسپولیس داشته باشد / از نام فوتبال ایران در عربستان دفاع می‌کنیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط این تیم پیش از دیدار با الهلال عربستان اظهار داشت: ابتدا باید پیروزی سخت و نفس‌گیر با تیم تاجیکستانی را به کادر فنی، مدیریتی و هواداران تبریک بگ...

پیروانی: فدراسیون فوتبال می‌توانست تعامل بیشتری با پرسپولیس داشته باشد / از نام فوتبال ایران در عربستان دفاع می‌کنیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط این تیم پیش از دیدار با الهلال عربستان اظهار داشت: ابتدا باید پیروزی سخت و نفس‌گیر با تیم تاجیکستانی را به کادر فنی، مدیریتی و هواداران تبریک بگویم. خوشبختانه با وجود مشکلاتی که داریم، شرایط خوب است. ملی پوشان ما از ۱۰ مهر ماه وارد اردو می‌شوند و باید مقابل امارات و کره جنوبی بازی کنند. آن‌ها ۲۱ مهر به جمع ما اضافه می‌شوند و باید به عربستان برویم. فرصت کمی وجود دارد و برنامه‌ریزی غلط AFC باعث شده است تا تداخل بین بازی‌های ملی و باشگاهی به وجود بیاید.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما بازیکنان خوبی گرفتیم که عاشق نام پرسپولیس هستند. چون پیشنهاد‌های بهتری از تیم‌های دیگری داشتند و نرفتند. بازیکن خارجی هم می‌خواستیم که گفتند، چون پرسپولیس پرونده باز در فیفا دارد و  نمی‌تواند بازیکن جذب کند. در حالی که فدراسیون فوتبال می‌توانست تعامل بهتری با ما داشته باشد؛ چون تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستیم و می‌توانستیم با قدرت بیشتری حاضر شویم.

او ادامه داد: مطمئن هستم باید حداقل یک هفته فاصله بین ۲ تورنمنت برقرار می‌شد تا تیم‌ها بتوانند بازیکنان خود را در اختیار بگیرند. با این شرایط، هواداران بدانند شرایط تیم خوب است و ۳ مسابقه تدارکاتی هم قبل از بازی با الهلال پیش رو داریم.

رقابت با تیم های صنعتی سخت است

پیروانی عنوان کرد: اگر اکنون صدایی از کسی در نمی‌آید و بحثی نمی شود، به خاطر این نیست که همه چیز گل و بلبل باشد. ما هم می‌توانیم صحبت و اعتراض کنیم و از سال قبل هم طلب داریم، اما عشق به پرسپولیس باعث شده است این مسائل را فراموش کنیم. اگر در آرامش کامل بازی می‌کنیم تلاشمان این است که مشکلات داخلی را به بیرون نبریم. در حال حاضر رقابت با تیم‌های صنعتی هم خیلی سخت شده است. وقتی بازیکنی پیشنهاد پرسپولیس که قهرمان ایران است را رد می‌کند و به تیم دیگری می‌رود، به طور حتم بحث اول آن پول است. همه مشکلات وجود دارند، اما ما می‌رویم که از نام فوتبال ایران دفاع کنیم.

فدراسیون فوتبال به عنوان بزرگترین بدهکار مربی خارجی آورد

او ادامه داد: تیم‌های دیگری هم بودند که پرونده داشتند، اما بازیکن گرفتند. در حال حاضر فدراسیون فوتبال خودش یکی از بزرگ‌ترین بدهکاران به خاطر قرارداد ویلموتس است، اما آن‌ها هم مربی خارجی آوردند. شرایط برای ما یکسان نبوده است. ما بازیکنانی را که می‌خواستیم جذب کردیم و کادر فنی دیگر نیازی به بازیکن ندارد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: سعی می‌کنیم همه دست به دست هم بدهیم و دل میلیون‌ها هوادار را با کسب پیروزی شاد کنیم.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار