۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹

پیام فرمانده نیروی دریایی سپاه به امیر دریادار ایرانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، متن پیام دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه که در ستاد فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بندرعباس مستقر است بدین شرح است؛ بسم الله الرحمن الرحیم برادر گرامی...

پیام فرمانده نیروی دریایی سپاه به امیر دریادار ایرانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، متن پیام دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه که در ستاد فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بندرعباس مستقر است بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
برادر گرامی امیر دریادار شهرام ایرانی
سلام علیکم،
انتصاب شایسته جنابعالی به ” فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ” با حکم مبارک فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی ) را صمیمانه به آن هم‌سنگر ارجمند و دلاور تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
امیدوارم در پناه خداوند سبحان و در سایه توجّهات خاصّه حضرت بقیه الله الأعظم (ارواحنا فداه ) و تبعیت از منویات و فرامین مطاع مقام معظم رهبری و فرمانده کلّ قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در رسالت بزرگ خویش، موفّق و سربلند باشید.
دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در هرمزگان در دو منطقه جداگانه بندرعباس و جاسک حضور دارد و فرمانده جدید این نیرو، سابقه خدمت و مسئولیت در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در بندرعباس را دارد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط