۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶

پیام جالب فرهاد مجیدی به آبی پوشان جنجالی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، فرهاد مجیدی بعد از قهرمانی با استقلال رفتاری کاملاً حرفه‌ای و قابل تحسین داشت و به جای اینکه اسیر هیاهوی دستیابی به جام قهرمانی لیگ بیست و یکم شود تصمیم گرفت در اقدامی قا...

نقل و انتقالات استقلال | فرهاد مجیدی تصمیم خودش را گرفت / فرهاد سکان دار تیم های اماراتی + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، فرهاد مجیدی بعد از قهرمانی با استقلال رفتاری کاملاً حرفه‌ای و قابل تحسین داشت و به جای اینکه اسیر هیاهوی دستیابی به جام قهرمانی لیگ بیست و یکم شود تصمیم گرفت در اقدامی قابل تقدیر با دو مدافع جدا شده تیمش که راهی تیم ملوان شده‌اند تماس بگیرد و آنها را نیز در جشن قهرمانی تیمش سهیم کند.

سرمربی استقلال در حالی که داخل هواپیما نشسته بود تماسی تصویری با مرادمند و یزدانی گرفت و دقایقی با این دو بازیکن که به دلیل سربازی از استقلال جدا شده‌اند، تماس گرفت و به آنها گفت: «این قهرمانی متعلق به شما است و شما هم در این موفقیت سهیم هستید.

دست شما درد نکند که در این فصل کنار ما بودید و زحمت کشیدید.» مرادمند و یزدانی نیز که به طور مشترک در حال مکالمه تصویری با مجیدی بودند قهرمانی را به استقلال تبریک گفتند و برای فرهاد مجیدی آرزوی موفقیت کردند. البته بازگشت یزدانی به استقلال منتفی است و این بازیکن باید یک فصل در ملوان بازی کند. درباره بازگشت مرادمند به استقلال اما خبرهای ضد و نقیضی به گوش می‌رسد و احتمال دارد این بازیکن دوباره در استقلال دیده شود.

سرمربی استقلال خیلی علاقه دارد این دو بازیکن را دوباره در اختیار داشته باشد اما نباید از این موضوع مهم غافل بود که او در شرایطی توانست استقلال را به قهرمانی لیگ برتر برساند که دو بازیکن کلیدی و اثرگذارش را در میانه‌های راه از دست داد.

علاوه بر یزدانی و مرادمند عارف آقاسی نیز در میانه‌های راه از استقلال جدا و به تیم فولاد خوزستان ملحق شد اما مجیدی توانست از پس این بحران نیز برآید و تیمش را به سمت موفقیت در فصل بیست و یکم سوق دهد.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط