۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳

پیام آجرلو برای وزیر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مدیر باشگاه استقبال بابت هماهنگی‌ها و همچنین موافقت در خصوص اعطای تبلیغات محیطی به این باشگاه، در پیامی از وزیر ورزش و همچنین رییس فدراسیون فوتبال تشکر کرد. مدیرعامل باشگاه استقلال پس از موافقت سا...

اخبار استقلال | این بار تهدید مدیر عامل استقلال در آستانه جشن قهرمانی + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مدیر باشگاه استقبال بابت هماهنگی‌ها و همچنین موافقت در خصوص اعطای تبلیغات محیطی به این باشگاه، در پیامی از وزیر ورزش و همچنین رییس فدراسیون فوتبال تشکر کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال پس از موافقت سازمان لیگ با واگذارى تبلیغات محیطى در پیامى از وزیر ورزش و رییس فدراسیون فوتبال قدردانى کرد.

در پیام آجورلو که در صفحه شخصى اش منتشر شده آمده است؛

امروز را می‌توان به عنوان یکی از روزهای ماندگار در تاریخ باشگاه استقلال و فوتبال ایران ثبت کرد.

بی تردید دست یابی به حق تبلیغات محیطی اقدامی مهم و بزرگ در جهت ثروتمند شدن و قدرتمند شدن باشگاه استقلال خواهد بود.

در این میان لازم است از حمایت های مداوم برادر عزیز جناب آقای دکتر سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان و معاونین ایشان تقدیر و تشکر داشته باشم که نقش فراوانی در این اقدام داشتند.

لازم است از حمایت هواداران عزیز که بدون حمایت آنها دست یابی به این هدف مقدور نبود هم تشکر کنم و اعلام نمایم که ساختن استقلال قدرتمند و ثروتمند با حمایت دلگرم کننده هواداران عزیز این باشگاه قابل تحقق است.

در این میان حمایت پیشکسوتان عزیز باشگاه استقلال و جامعه رسانه ای کشور نقش فراوانی در پیش رفتن این موضوع و روند موجود داشته و دارد.

از همکاری ریاست محترم فدراسیون فوتبال جناب آقاى عزیزى خادم و مشاور حقوقى ایشان آقاى دکتر رفیعى همچنین ریاست سازمان لیگ جناب آقاى بهاروند و همکاران ایشان در آن سازمان قدردانی می کنم و به عنوان خدمتگذار هواداران پرشور باشگاه استقلال امیدوارم در مسیر دست یابی به اهداف بزرگی که برای ما دور از دسترس نخواهد بود در کنار هم باشیم.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار