۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰

پول استقلال از جایی نیامد که انتظار می‌رفت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر  و به نقل از ورزش۳، مسئولان باشگاه استقلال امروز بعد از کش و قوس‌های فراوان موفق شدند بخش ناچیزی از مطالبات بازیکنان و کادر فنی و اجرایی خود را قبل از دربی پرداخت کنند و در آستانه بازی بزرگ روحیه ا...

از باشگاه استقلال چخبر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر  و به نقل از ورزش۳، مسئولان باشگاه استقلال امروز بعد از کش و قوس‌های فراوان موفق شدند بخش ناچیزی از مطالبات بازیکنان و کادر فنی و اجرایی خود را قبل از دربی پرداخت کنند و در آستانه بازی بزرگ روحیه اعضای تیم را بالا بردند.

نکته قابل توجه این است که منبع تامین این پول اسپانسر اصلی آبی‌پوشان نبوده است. با اینکه مدیران استقلال منتظر واریز پول از همراه اول به حساب باشگاه بودند اما این اتفاق رخ نداد و مبلغی که امروز تامین شد نیز از محل دیگری بوده است.

حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال وقتی در هنگام ورود به ورزشگاه آزادی با پرسشی از سوی خبرنگاران درباره موضوع اختلاف با مدیران همراه اول مواجه شد گفت:‌ «همراه اول، هنوز هیچی!»

کریمی با این پاسخ مشخص کرد پولی که امروز به حساب باشگاه استقلال رفته از طریق همراه اول نبوده و حالا با توجه به پایان فصل فوتبالی باید دید آیا آبی‌ها برای گرفتن پول از این اسپانسر به نتیجه می‌رسند یا خیر.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار