۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹

پل مرسون: لمپارد عامل جدایی رودیگر از چلسی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،پل مرسون می‌گوید رفتار فرانک لمپارد در قبال آنتونیو رودیگر موجب رنجش این بازیکن شده است. قرارداد رودیگر با چلسی در پایان فصل به اتمام می‌رسد و با توجه به عدم حصول توافق بر...

پل مرسون: لمپارد عامل جدایی رودیگر از چلسی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،پل مرسون می‌گوید رفتار فرانک لمپارد در قبال آنتونیو رودیگر موجب رنجش این بازیکن شده است.

قرارداد رودیگر با چلسی در پایان فصل به اتمام می‌رسد و با توجه به عدم حصول توافق برای امضای قراردادی جدید، این مدافع آلمانی به طور رایگان استمفوردبریج را ترک خواهد کرد. از رئال مادرید به عنوان مقصد آینده این بازیکن ۲۹ ساله یاد شده است. مرسون اعتقاد دارد بی مهری لمپارد نسبت به رودیگر، آغازگر تلاش او برای جدایی بوده است. بازیکن پیشین آرسنال به اسکای گفت:

از دست دادن رودیگر و رفتن آن به رئال مادرید، قلب چلسی را می‌شکند. اما او تصمیمش را ۱۸ ماه قبل و پس از رفتار لمپارد گرفت. لمپارد او را به طور کامل از تیم کنار گذاشت و به نظرم این تاثیر ماندگاری روی رودیگر داشت. آنجا بود که او تصمیم گرفت قرارداد جدیدی امضا نکند. چلسی اجازه می‌دهد مدافعی ۷۰-۸۰ میلیون پوندی برود و مدافع ۷۰ میلیون پوندی دیگری جذب می‌کند که به هیچ وجه به خوبی رودیگر نخواهد بود. آن‌ها با توجه به جدایی رودیگر و (آندریاس) کریستنسن، در فاز دفاعی نیاز به تقویت شدن دارند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار