۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷

پشت پرده یک تعویض جنجالی لو رفت!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرورزشی؛ در دیدار با اروگوئه این سردار آزمون بود که در ترکیب ثابت تیم ملی به میدان آمد و در ادامه مهدی طارمی به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد و در بازی با سنگال سردار آزمون از ابتدا ...

پشت پرده یک تعویض جنجالی لو رفت!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرورزشی؛ در دیدار با اروگوئه این سردار آزمون بود که در ترکیب ثابت تیم ملی به میدان آمد و در ادامه مهدی طارمی به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد و در بازی با سنگال سردار آزمون از ابتدا بازی کرد و در ادامه جای خود را به مهدی طارمی داد و جالب اینکه در بازی اول مهدی طارمی گل زد و در بازی دوم سردار آزمون.

عدم استفاده همزمان از مهدی طارمی و سردار آزمون یک پیام مهم را برای این دو بازیکن مخابره کرد که از این پس یکی بازی خواهد کرد. البته در جام جهانی قبلی تیم ملی با وجود بازی با یک مهاجم از هر دو مهاجم در ترکیب بهره می‌برد که یکی در پست وینگر به میدان می رفت اما این بار کارلوس کی روش ترجیحش بر این است که از بین مهدی طارمی و سردار آزمون یکی در ترکیب ثابت تیم ملی به میدان بیاید و گویی می‌خواهد روی نیمکت هم یک مهاجم تاثیرگذار داشته باشد و از همه مهمتر می‌خواهد در پست هافبک‌های کناری به وینگرها بازی دهد چون آنها برای بازی در این پست‌ها تخصص بیشتری دارند.

نکته حاشیه ای این تعویض عدم دست دادن مهدی طارمی با سردار آزمون در بازی دوم بود که حاشیه‌هایی را هم در فضای مجازی برای تیم ملی ایجاد کرد اما کارلوس کی روش به این حاشیه هیچ واکنشی نشان نداده است و به نظر می‌رسد مهدی طارمی بدون نیت از نزدیک ترین نقطه به کنار خط از زمین بیرون آمد تا سردار آزمون زودتر راهی زمین شود. البته این قانون جدید فوتبال است که به بازیکن تعویضی اجازه می‌دهد از هر نقطه از زمین از ترکیب بیرون بیاید و این به منظور جلوگیری از اتفاق وقت بازی است. البته هم چنان بازیکن تعویضی می‌توانند برای تعویض به وسط زمین بیاید و با بازیکن جانشین دست دهند.

مهدی طارمی و سردار آزمون هم به حاشیه‌های ایجاد شده واکنشی نشان ندادند چون این موضع از نظر آنها ارزشمند نیست. نکته مهم دیگر اینکه سردار آزمون در پایان بازی با سنگال از همه بازیکنان تیم ملی از اینکه به خاطر انتشار استوری آنها را تحت فشار قرار داد عذرخواهی کرد و همه این‌ها نشان می‌دهد در تیم ملی جو خوبی وجود دارد و همه بازیکنان تیم ملی با هدایت کارلوس کی روش برای یک اتفاق خوب در دوحه تلاش خواهند کرد.

 

 

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار