۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰

پشت پرده عدم اعلام لیست تیم ملی چیست؟!

به گزارش اندیشه معاصر؛ حدود ۴۷ بازیکن تیم ملی برای رقابت‌های مقدماتی جام جهانی برگزیده شده و حتی واکسن‌ کرونا زده  اند اما تا این لحظه از اعلام رسمی لیست‌تیم‌ملی خودداری شده است. طبق شنیده ها پرسپولیس با ۷ بازیکن بیشترین سهمیه را در لیست ...

پشت پرده عدم اعلام لیست تیم ملی چیست؟!

به گزارش اندیشه معاصر؛ حدود ۴۷ بازیکن تیم ملی برای رقابت‌های مقدماتی جام جهانی برگزیده شده و حتی واکسن‌ کرونا زده  اند اما تا این لحظه از اعلام رسمی لیست‌تیم‌ملی خودداری شده است.

طبق شنیده ها پرسپولیس با ۷ بازیکن بیشترین سهمیه را در لیست تیم ملی دارد و استقلال هم از۳ سهمیه برخوردار است اما باید دید آیا فرشید اسماعیلی که در بازی‌های اخیر خوش درخشیده در لیست تیم ملی هست یا نه؟ حدود ۲ هفته قبل مسئولان تیم ملی اعلام کرده بودند روز سی ام اردیبهشت ماه لیست اعلام می شود اما این اتفاق هنوز رخ نداده است. از طرفی تیم ملی قصد دارد چهارم خرداد ماه در کیش اردو برگزار کند و بازیکنان هم پس از بازی‌های روز دوشنبه لیگ برتر به اردوی کیش اضافه می‌شوند.

اسکوچیچ باید از میان ۴۷ بازیکنی که به اردو دعوت می‌شوند، در نهایت حدود ۲۳ بازیکن را برای رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی با خود به بحرین ببرد.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار